Termeni si conditii de utilizare

 

Contract intre Utilizator si Happy Tour

Contract intre utilizator (Utilizator, dvs.) si Happy Tour (Happy Tour, noi). Va rugam cititi cu atentie acesti termeni si conditii contractuale (Termeni & Conditii) inainte de a utiliza pagina de internet Happy Tour (Site).

Site

HAPPY TOUR S.R.L. cu sediul in Bucuresti, Polona Business Center, Receptia 2, Etaj 4, Strada Polona 68-72, Sector 1, tel. 021 / 307 06 30, fax. 307 06 40, e-mail: office@happytour.ro, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40 / 23452/ 13 dec. 1994, CIF RO 6842431, cont bancar deschis la Banca Transilvania, Cont RON – RO59 BTRL 0440 1202 1411 70XX, Cont EUR – RO08 BTRL 0440 4202 1411 70XX cu licenta de turism nr. 1400 / 11.03. 2019, Polita de Asigurare emisa de Omniasig Vienna Insurance Group SA, seria I, Numar 56515, valabila pana la data 01.11.2021 privind rambursarea cheluielilor de repatriere si/sau a sumelor achitate de calator in cazul insolventiei agentiei de turism organizatoare, afisata pe pagina de web www.happytour.ro, reprezentata prin Dl. Javier Garcia del Valle – Administrator – denumita in continuare AGENTIE ORGANIZATOARE (AGENTIA)

Va rugam sa notati ca toata corespondenta privind Serviciul de Relatii cu Clientii va trebui trimisa la aceasta adresa.

Acceptarea Termenilor & Conditiilor

Utilizand acest Site sunteti de acord in totalitate cu acesti Termeni & Conditii, fara nici o alta restrictie. Daca nu sunteti de acord cu unul din punctele descrise, nu puteti utiliza acest Site in nici un fel.

Serviciile Happy Tour

Happy Tour va pune la dispozitie un sistem automat care va ofera posibilitatea de a cauta si verifica disponibilitati pentru diferite servicii turistice si va permite sa efectuati rezervarea dorita.

Puteti alege dintr-o multitudine de servicii din Site avand posibilitatea de a efectua rezervari de avioane, masini sau hoteluri direct de pe Site, cat si plata acestor servicii prin intermediul sistemului de plati on-line ePayment.

Happy Tour actioneaza ca si Agent

Happy Tour actioneaza ca si agent pentru terti furnizori cum sunt: liniile aeriene, hoteluri, companii de inchiriat masini, altii (Furnizori de Servicii Turistice).

Happy Tour nu-si asuma nici o responsabilitate pentru produsele si serviciile turistice oferite de Furnizorii de Servicii Turistice si nu garanteaza in nici un fel (fie explicit sau implicit) acuratetea sau calitatea produselor si a serviciilor reflectate pe acest Site.

Informatiile publicate pe Site

Happy Tour ofera prin intermediul Site-ului informatii cu titlu general, cu scop consultativ. Va rugam notati ca informatiile publicate pe Site pot fi modificate oricand. Este necesar sa verificati cu Furnizorul de Servicii Turistice, ambasada sau biroul de turism de la destinatie, ca informatiile aparute pe Site sunt de actualitate.

Happy Tour nu asigura nici o garantie cu privire la aranjamentele documentelor de calatorie (pasapoarte, vize, vaccinuri necesare), ca informatia de pe Site este actualizata. Drept urmare, este responsabilitatea Utilizatorului de a se asigura ca va calatori in conformitate cu masurile aplicabile acestor documente de calatorie.

Happy Tour nu garanteaza ca informatia de pe Site (incluzand, dar fara limitare, tarifele, descrierile sau datele) nu poate avea erori sau lipsuri, dar vom depune tot efortul sa corectam erorile (corectabile) de indata ce ne sunt aduse la cunostinta.

Conditiile Furnizorilor de Servicii Turistice

Orice rezervare efectuata pe Site va fi considerata drept intentia dvs. de a achizitiona un anumit produs sau serviciu turistic de la Furnizorul de Servicii Turistice. Daca cererea dvs. va fi acceptata, veti primi un e-mail de confirmare de la Happy Tour si va intra in vigoare acest contract. Toate serviciile turistice publicate pe Site sunt in functie de disponibilitatea Furnizorilor de Servicii Turistice. Termenii si conditiile Furnizorului de Servicii Turistice (incluzand regulile de transport al pasagerilor impus de liniile aeriene) se vor aplica aditional Termenilor si Conditiilor acestui Site.

Termenii Furnizorilor de Servicii Turistice pot include prevederi referitoare la diferite proceduri de plata, obligatii, anulari, modificari ale rezervarilor si restituiri de bani (daca este cazul) ori restrictii de alta natura. Unele companii aeriene pot impune taxe suplimentare cum este taxa Transit-without-visa. Happy Tour nu este responsabila pentru costurile care pot sa apara in momentul transferurilor de la un aeroport / terminal la altul. De asemenea unele hoteluri pot colecta diferite taxe locale.

Daca utilizati optiunea “Cereri speciale / Special Requests”, Happy Tour nu garanteaza confirmarea acestor cereri, dar le va trimite catre Furnizorul de Servicii Turistice. Este responsabilitatea dvs. de a reconfirma direct cu Furnizorul de Servicii Turistice daca aceste servicii speciale pot fi indeplinite.

La momentul navigarii dvs. in Site, veti putea observa referiri catre diferite conditii aplicabile ofertelor speciale. Va rugam sa cititi cu atentie acesti termeni dar, va rugam luati legatura cu Happy Tour pentru detalii complete.

La momentul rezervarii unui zbor, aveti posibilitatea de a introduce detaliile cartii de fidelitate in cazul in care sunteti inscris deja intr-un astfel de program al unei companii aeriene. Va rugam sa notati ca aceste programe de fidelitate se supun termenilor si conditiilor impuse de catre compania la care sunteti inscris. Conform acestor reguli, premiile obtinute de pe urma acestor programe nu se aplica tuturor tarifelor sau clasei de servicii in care veti calatori. Pentru mai multe detalii va rugam contactati compania la care sunteti inscris.

Sunteti direct responsabil pentru respectarea conditiilor impuse de Furnizorul Serviciilor Turistice privind timpii de imbarcare, reconfirmarea zborurilor sau a oricaror alte reguli. Va rugam sa notati ca timpul minim de imbarcare (inaintea plecarii) recomandat de companiile aeriene, este de 120 min. pentru zborurile internationale, respective 90 min. pentru zborurile interne. Unele companii aeriene doresc sa reconfirmati zborul cu cel putin 72 h inainte de plecare. Nerespectarea acestei reguli poate duce la anularea rezervarii dvs. de zbor. Cupoanele biletului de avion trebuie utilizate in ordine consecutiva. In cazul neresepctarii acestei prevederi, compania aeriana isi rezerva dreptul de a anula biletul in cauza.

Anulari/Modificari

In cazul in care doriti anularea sau modificarea serviciului rezervat sau achizitionat (si Furnizorul de Servicii Turistice permite acest lucru), este responsabilitatea dvs. de a informa in scris sau telefonic Happy Tour despre intentiile dvs. In anumite cazuri este posibil sa nu puteti anula / modifica anumite servicii turistice sau va trebui sa respectati anumite cerinte pentru aceste actiuni.

Happy Tour sau Furnizorul de Servicii Turistice accepta toate formele de cereri scrise. Happy Tour sau Furnizorul de Servicii Turistice nu pot anula / modifica serviciul turistic inainte de a primi cererea dvs. ferma. Puteti anula rezervarea dvs. prin intermediul Site-ului in concordanta cu termenii si conditiile Furnizorului de Servicii Turistice.

In eventualitatea modificarii unei rezervari (incluzand, dar fara a se limita, anulari, restituiri de sume, schimbari de nume), Happy Tour isi rezerva dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din aceasta actiune. Aceste taxe difera fata de taxele impuse direct de catre Furnizorul de Servicii Turistice.

Plata

Nu se accepta alte modalitati de plata in afara celor prezentate pe Site si nu ne asumam nici o responsabilitate pentru sumele de bani trimise prin curierat.

In functie de termenii si conditiile impuse de hoteluri, la momentul rezervarii vi se poate cere plata integrala sau partiala a serviciului rezervat, iar plata va fi efectuata in contul Happy Tour, hotelului sau a reprezentantului acestuia.

In anumite cazuri, detaliile cartii dvs. de credit pot fi transferate catre Furnizorul de Servicii Turistice. Furnizorul in cauza va prelua platile pentru rezervarile dvs.

Platile pentru hoteluri sunt efectuate in concordanta cu paragraful de mai sus.

Happy Tour sau Furnizorul de Servicii Turistice nu-si asuma nici o obligatie de a emite biletele, voucher-ul sau alte documente de calatorie in cazul neplatii integrale a serviciilor comandate. In orice situatie, sunteti responsabil pentru plata sumelor aferente servciilor turistice comandate.

Plata se poate efectua cu principalele carti de credit recunoscute si prezentate detaliat pe Site.

Happy Tour sau Furnizorul de Servicii Turistice isi rezerva dreptul de a incasa suplimentar orice taxe (sau comisioane) care pot sa apara la momentul rezervarilor prin cartile de credit. In acest caz veti fi informat despre comisioanele aplicabile. Happy Tour isi rezerva dreptul de a transfera costurile generate de penalizarile de charge back. Daca rezervarea dvs. este platita cu cartea de credit a unei alte persoane, ne rezervam dreptul de a cere o autorizatie scrisa din partea acelei persoane.

In cazul in care emitentul cartii dvs. de credit o cere, Happy Tour sau Furnizorul de Servicii Turistice isi rezerva dreptul de a trimite biletele, voucher-ele sau alte documente de calatorie la adresa dvs. declarata la momentul emiterii cartii de credit. Informatia eronata despre aceasta adresa se poate reflecta in anularea rezervarii, intarzierea livrarii documenteleor de calatorie si poate determina cresterea tarifului confirmat. Va rugam sa va asigurati ca detaliile adresei dvs. de facturare se potrivesc cu cele de pe extrasul dvs. de cont.

In plus, pentru a minimiza efectele incercarii de fraudare a cartii dvs. de credit, inainte de a emite documentele de calatorie, ne rezervam dreptul de a efectua – prin intermediul proceatorului de plati on-line ePayment – verificari aleatorii, de a cere dovada adresei dvs. si o copie a cartii de credit, precum si un extras de cont recent.

Toate tarifele si taxele pot fluctua datorita modificarii cursului de schimb.

Utilizarea Site-ului

Happy Tour nu este responsabila pentru aptitudinile Utilizatorului de a accesa ori utiliza Site-ul si nici pentru esecurile generate de carenta acestor aptitudini.

Happy Tour nu garanteaza ca Site-ul nu poate fi afectat de virusi sau alte actiuni care pot genera defectiuni sau alte pierderi.

Obligatiile utilizatorului

Sunteti de acord sa respectati urmatoarele obligatii incluzand (fara a se limita):

– responsabilitatea financiara pentru toate tranzactiile efectuate in contul sau numele dvs .

– aveti varsta peste 18 ani si capacitatea legala de initia actiuni juridice

– garantarea veridicitatii datelor furnizate despre dvs. sau membrii familiei dvs.

– neutilizarea Site-ului in scopuri speculative, a generarii de rezevari false sau frauduloase.

– interzicerea transmiterii materialelor politice, pornografice, rasiste sau a altor materiale care contravin legii

– obligativitatea de a nu altera, copia, transmite, distribui, vinde, afisa, licentia sau reproduce continutul Site-ului cu exceptia utilizarii in scop personal si necomercial a unei singure copii a informatiei continuta in Site.

Interzicerea accesului pe Site

Happy Tour isi rezerva dreptul de a va interzice oricand accesul pe Site fara o notificare prealabila.

Responsabilitatea Happy Tour

Happy Tour nu este responsabila pentru pierderile indirecte rezultate din prevederile acestui contract, din utilizarea defectuoasa a Site-ului sau a serviciilor turistice rezervate si achizitionate de pe Site.

Happy Tour este responsabila doar pentru pierderile directe a caror valoare nu va depasi tariful total al serviciilor turistice achizitionate (exceptand cazurile de deces sau accidentele personale a caror valoare nu are limita).

Legaturi catre alte Site-uri

Acest Site poate contine legaturi catre alte pagini web externe si operate de alte parti implicate.

Happy Tour nu are nici un control sau asociere cu aceste pagini web si nu isi asuma nici o responsabilitate in legatura ca acuratetea, integritatea sau calitatea acestor pagini web ale partior implicate .

Continutul acestor pagini web externe nu reflecta produsele, serviciile sau informatiile furnizate de Happy Tour. Orice opinii referitoare la continutul acestor pagini web externe vor trebui redirectionate catre administratoriil paginilor in cauza.

Forta Majora

Happy Tour nu este responsabila in cazul petrecerii unor evenimente cauzate de forta majora. Evenimentele majore includ, dar fara a se limita, interventii guvernamentale, razboaie, rapiri, incendii, inundatii, accidente, furtuni, greve, atacuri teroriste sau actiuni industriale care pot afecta Happy Tour sau furnizorii sai.

Rata de schimb

Ratele de schimb cotate pe Site sunt provenite din mai multe surse si pot sa nu fie intotdeauna actualizate zilnic. Este obligatoriu sa verificati ratele de schimb din ziua in care efectuati rezervarea.

Modificari asupra Site-ului

Happy Tour poate modifica design-ul sau continutul Site-ului, inclusiv disponibilitatea furnizorilor serviciilor turistice, baza de date, precum si alte caracteristici ale Site-ului.

Copyright si Marca Inregistrata

Copyright-ul, drepturile de proprietate si continutul Site-ului apartin Happy Tour. Materialul continut pe Site este proprietatea Happy Tour sau a afiliatilor sai, exceptand cazul in care sunt recunoscute ca apartinand altor parti implicate, caz in care puteti raporta acest lucru la adresa office@happytour.ro.

Numele Happy Tour precum si celelalte marci, logo-uri sau elemente grafice continute in Site (numele Happy Tour si logo Happy Tour – numar marca 109311, numele si logo Happysor – numar marca 125754) sunt marci inregistrate ale Happy Tour sau ale afiliatilor sai. Alte nume de companii, produse sau servicii care apar pe Site pot fi marci inregistrate ale respectivilor proprietari.

Nu aveti nici un drept sau licenta de utilizare a acestor marci inregistrate.

Confidentialitate

Termenii politicii de confidentialitate a Happy Tour sunt prevazuti in acesti Termeni si Conditii.

Sunteti de acord cu utilizarea informatiilor dvs. personale de catre Happy Tour sau a afiliatilor si a altor parti implicate, in concordanta cu termenii si in scopul declarat stipulat in Politica de confidentialitate a Happy Tour.

Politica de Securitate

Happy Tour utilizeaza tehnologie securizata pentru a proteja informatiile dvs. personale si tranzactiile financiare. Happy Tour se conformeaza procedurilor si standardelor de securitate stipulate in Politica de Securitate a Happy Tour.

Achizitiile online nu mai sunt de mult o noutate. Daca veti alege sa platiti cu cartea de credit, detaliile cartii dvs. de credit sunt criptate in timpul tranzactiei, determinand o securitate marita.

Happy Tour utilizeaza tehnologia Secure Socket Layer (SSL) prin intermediul partenerului sau mobilPay, tehnologie care asigura proceselor de achizitionare online prin intermediul cartii de credit, o securitate marita.

Modificari ale Termenilor si Conditiilor

Happy Tour isi rezerva dreptul de a modifica sau actualiza oricand Termenii si Conditiile referitoare la utilizarea acestui Site, fara notificare prealabila catre Utilizatori. Versiunea actuala a Termenilor si Conditiilor va fi afisata pe Site din data in care modificarile intra in vigoare. Continuarea utilizarii acestui Site dupa publicarea acestor modificari va constitui acceptul dvs. cu privire la aceste modificari.

Legea guvernanta

Acesti Termeni si Conditii reprezinta contractul intre Utilizator si Happy Tour si este guvernat de legile din Romania.

CONDITII GENERALE DE REZERVARE – VANZARE A BILETELOR DE AVION DE CATRE AGENTIA HAPPY TOUR

  1. REZERVARI DE LOCURI

1.1. Rezervarile de locuri pentru zboruri se fac cu ajutorul sistemelor internationale computerizate de rezervari, care permit accesul agentiei la baza de date a companiei si rezervarea efectiva a locurilor pentru o anumita cursa in favoarea potentialilor pasageri.

1.2. Rezervarile sunt gratuite si se fac inaintea datei de plecare.

1.3. O data cu efectuarea rezervarii, pasagerul va primi de la agentie informatii referitoare la pretul zborului (valabil la data rezervarii, incluzand si taxele de aeroport, taxe combustibil, tarifele de servicii ale companiei Happy Tour), precum si informatiile referitoare la conditii, restrictii si reguli aplicabile biletului de avion ce poate fi cumparat in baza respectivei rezervari.

1.4. Toate conditiile, regulile si restrictiile aplicabile unui bilet de avion sunt cele dictate de compania aeriana, de politica de tarife de serviciu a companiei Happy Tour, precum si de alti factori (de ex. obligatia detinerii vizei ), independenti de vointa agentiei. Aceste reguli, precum si pretul biletului de avion, se pot modifica, prin vointa celor ce le-au impus, pana in momentul cumpararii efective a biletului, fara ca agentia sa poata fi facuta in vreun fel raspunzatoare.

  1. EMITEREA BILETELOR DE AVION. MODALITATI DE PLATA

2.1. Emiterea biletelor de avion rezervate si plata acestora se fac conform conditiilor impuse de catre fiecare companie aeriana in parte. Pasagerul are obligatia sa se informeze despre termenul pina la care rezervarea sa este valabila si sa se prezinte in termen pentru achitarea biletului pentru a intra in posesia acestuia . Termenele pot fi schimbate oricind de companie, situatie in care agentia va anunta pasagerul despre modificare, fara a putea fi, insa, facuta raspunzatoare in vreun fel de catre acesta pentru o eventuala anulare.

2.2. Raportul contractual intre agentie si pasager apare in momentul in care pasagerul a achitat biletul de avion si a intrat in posesia acestuia. Inainte de a achita efectiv biletul, pasagerul are obligatia sa se informeze la agentie despre toate conditiile si restrictiile aplicabile acelui bilet si sa citeasca prezentele conditii generale.

2.3. Pasagerul poate plati biletul de avion in LEI, USD, EUR, la cursul de schimb utilizat de agentie in ziua respectiva.

III. PRETURILE BILETELOR DE AVION

3.1. Preturile biletelor de avion comercializate prin agentie sunt rezultanta unui sistem complex de reguli tarifare, tarife contractuale, tarife publicate in sistemele centralizate de rezervari, tarife speciale, tarif de serviciu al companiei Happy Tour, etc. In aceste conditii, fiecare zbor in parte presupune calcularea de catre agentul specializat al pretului aplicabil biletului de avion respectiv . Acelasi zbor, cu aceeasi companie poate genera preturi diferite .

Data fiind infinitatea de preturi aplicabile biletelor de avion, acestea, ca si regulile aplicabile lor, nu pot fi afisate sau publicate. De asemenea, informatiile referitoare la reguli, care provin din comunicarile scrise sau transmise computerizat de catre companie, prin sistemele de rezervare centralizate sau direct la agentie, au un caracter continuu, modificarile pot fi permanente, drept pentru care ele nu pot fi traduse si publicate in vreun inscris.

3.2. Preturile de vanzare nu sunt neaparat inscrise pe biletele de avion. Intre pretul inscris pe biletul de avion si cel efectiv incasat de agentie, pot aparea diferente semnificative, care decurg din regulile de emitere a biletelor de avion stabilite de companie precum si din politica de tarife de serviciu a companiei Happy Tour.

Pretul unui bilet de avion devine ferm, impreuna cu toate conditiile aplicabile lui, numai in momentul in care este inscris pe documentul de incasare intocmit de agentie.

3.3. Pentru activitatea specifica, compania poate aplica urmatoarea politica de tarife de serviciu, denumite pe scurt TSF. TSF nu sunt returnabile in caz de anulare sau modificare a biletului de avion.

Schema Taxei de Serviciu public:

A Happy Tour aplica o taxa de serviciu intre 0 % si 15 % din valoarea cosului de cumparaturi. In caz de anulare voluntara taxa de serviciu este nereturnabila.

B Taxa modificare rezervare / dupa emitere -pe bilet – 25 EUR

C Happy Tour nu va percepe taxe de serviciu pentru modificarile de nume, itinerariu sau anularea biletului in cazul in care biletul a fost achizitionat impreuna cu Pachetul de servicii Premium.

3.4. Biletele de avion emise de agentie sunt proprietatea I.A.T.A. – BSP Romania – in calitate de reprezentant al companiilor aeriene membre, incasarile aferente biletelor vandute se deconteaza catre I.A.T.A. BSP – Romania, drept pentru care agentia nu poate fi facuta raspunzatoare despre modul in care a stabilit pretul unui bilet de avion decat de catre acest organism sau de catre compania pentru care a emis biletul.

3.5. Pretul oricarui bilet de avion presupune conditii, reguli si restrictii speciale aplicabile calatoriei la care se refera documentul respectiv in mod special. Pasagerul are obligatia sa se informeze despre aceste reguli inainte de a cumpara respectivul bilet. Dupa cumpararea biletului se considera ca pasagerul a luat la cunostinta despre toate aceste reguli, el nu mai poate pretinde ca nu a fost informat, odata ce a intrat in posesia biletului de avion.

3.6. Pretul biletului de avion include de regula taxele de aeroport, taxe combustibil, TSF. Exista, insa, situatii, independente de vointa agentiei, in care, pe parcursul calatoriei i se pot solicita pasagerului si alte taxe, care nu au fost percepute initial, situatie in care agentia nu poate fi facuta raspunzatoare.

  1. BILETUL DE AVION

4.1. Biletul de avion este documentul, inscrisul sau conventia electronica in baza careia se efectueaza zborul. Biletul de avion este emis de agentie dar este proprietatea companiei aeriene pentru care a fost emis.

4.2. Pasagerul posesor al biletului de avion cumparat are obligatia de a-l pastra in stare buna si de a-l prezenta la imbarcare in vederea admiterii sale la zbor. Pierderea sau deteriorarea biletului de avion de catre pasager nu il indreptateste pe acesta la primirea unui nou bilet, neefectuarea zborului din acest motiv cade in sarcina exclusiva a pasagerului, fara ca acesta sa poata pretinde agentiei sau companiei nici un fel de despagubiri.

4.3. Conditiile contractului si informatiile inscrise pe biletul de avion completeaza prezentele conditii generale. Se considera ca pasagerul care a intrat in posesia biletului de avion a luat la cunostinta de toate aceste informatii.

4.4 In cazul biletelor de avion ce includ in ruta o schimbare de aeroport, companiile aeriene ofer spre vanzare aceste zboruri luand in calcul timpul minim de conexiune standard intre zboruri stabilit de autoritatile aeroportuare. Tariful biletelor nu include costul transferului intre cele doua aeroporturi si neprezentarea sau intarzierea la zbor, care nu este cauzata de intarzierea/anularea zborurilor de catre companiile aeriene, va fi in responsabiliatea pasagerilor.

  1. DREPTURILE SI OBLIGATIILE PARTILOR

5.1. Agentia este raspunzatoare de emiterea corecta a biletelor de avion si de informarea cu buna credinta a pasagerului asupra conditiilor aplicabile biletului de avion vandut.

5.2. Informarea pasagerilor se va realiza prin afisarea la loc vizibil in agentie a prezentelor conditii generale de vanzare a biletelor de avion precum si prin prezentarea, la cererea expresa a pasagerului, a conditiilor speciale de transport ale companiei, aplicabile zborului in cauza, fara a fi nevoie de o semnatura a pasagerului care sa certifice ca a fost informat.

5.3. Pasagerul este obligat sa citeasca prezentele conditii generale afisate in agentie inainte de a cumpara biletul de avion. Biletul de avion, o data cumparat, se presupune ca pasagerul a luat la cunostinta despre toate informatiile legate de biletul respectiv, el nemaiputind sa invoce ulterior necunoasterea acestora si sa pretinda eventuale despagubiri agentiei.

5.4. Pasagerul este obligat sa se prezinte la imbarcarea pentru zbor cu cel putin 1 ora si 30 de minute inainte de ora plecarii, pentru a i se putea intocmi formalitatile necesare.

5.5. Agentia nu este raspunzatoare si nu i se pot pretinde despagubiri pentru ca pasagerul nu a zburat, in urmatoarele conditii :

– pasagerul nu s-a prezentat la timp la imbarcare (1 ora si 30 min inainte de ora plecarii inscrisa pe bilet)

– pasagerul este refuzat la imbarcare datorita unor probleme legate de documentele sale personale (inclusiv lipsa viza de intrare pentru tara de destinatie, viza falsa, pasaport cu interdictie etc) sau in situatia unui refuz nejustificat al autoritatilor de a permite calatoria.

– alte imprejurari sau cazuri de forta majora, pe care agentia nu le putea prevedea sau evita

5.6. Agentia nu este raspunzatoare pentru intarzieri sau modificari de orar ale companiei aeriene pentru care s-a emis biletul, pentru calitatea zborului , pentru situatii de suprarezervare sau pentru servicii aferente zborului (ex – pierderi de bagaje), obligatii care cad direct in sarcina companiei. In astfel de situatii, pasagerul se va adresa direct companiei transportatoare, care va despagubi pasagerul in conformitate cu reglementarile internationale.

5.7. Pasagerul poate renunta la biletul de avion cumparat in orice moment, inainte de data plecarii. Indiferent de motivul renuntarii, regula presupune ca pasagerului i se va aplica o penalizare de 100% din valoarea biletului incluisv taxe si TSF + 15 EUR TSF de anulare.

Daca regulile companiei permit conditii de returnare mai avantajoase, agentia va aplica aceste reguli, in favoarea pasagerului, fara ca acestea sa afecteze retinerea TSF si TSF de anulare.

Daca regulile companiei permit conditii de returnare mai avantajoase, agentia va aplica aceste reguli, in favoarea pasagerului, fara ca acestea sa afecteze retinerea TSF si TSF de anulare.

Daca la momentul emiterii biletului de avion clientul a beneficiat de un anumit discount, in cazul solicitarii de anulare voluntara, suma respectiva va fi retinuta de catre agentie din suma recuperabila de la compania aeriana.

5.8. Pasagerul poate modifica biletul initial cumparat in conditiile stabilite de compania pentru care a fost emis biletul, pentru fiecare caz in parte.Pentru fiecare modificare se aplica penalizarea prevazuta de conditiile stabilite de compania pentru care s-a emis biletul. Orice modificare a unui bilet de avion se efectueaza inaintea plecarii zborului initial ce urmeaza a fi modificat. Biletul nu poate fi pastrat pentru in vederea unei utilizari ulterioare daca nu este modificat reemis inaintea zborului programat initial. Agentia va aplica TSF pentru modificare conform politicii sale comerciale.

5.9. Pasagerul nu poate utiliza numai parti componente ale zborului aferent biletului cumparat. Neprezentarea pasagerului la primul zbor se considera renuntare la bilet si i se aplica prevederile din prezentele conditii generale.

5.10. Pasagerul nu poate transmite biletul de avion unei terte persoane.

5.11. Neprezentarea la zbor presupune pierderea biletului de avion, cu o penalizare de 100% din valoarea biletului.

5.12. In situatia in care pasagerul, din vina sa, utilizeaza doar partial zborurile inscrise in biletul de avion cumparat, el nu va putea pretinde despagubiri de nici un fel agentiei sau companiei pentru care s-a emis biletul.

5.13. Pasagerul trebuie sa prezinte la imbarcare un document de calatorie(Carte de identitate, Pasaport) valabil minim 6 luni de la data iesirii din tara.Pasagerul are obligatia de a se informa despre conditiile de calatorie la autoritatile romane(Politia de Frontiera, Ministerul Afacerilor Externe, Ambasada sau Consulatul tarii vizitate) .Pasagerul are obligatia sa se asigure ca este in regula din punct de vedere al tuturor formalitatilor necesare calatoriei( politie, vama, sanatate, pasaport, viza, etc), agentia neavind nici o raspundere in fata pasagerului din acest punct de vedere. Refuzul la imbarcare dintr-unul din aceste motive cade in sarcina exclusiva a pasagerului, fara ca acesta sa poata pretinde despagubiri agentiei.

5.14. Agentia va informa de buna credinta pasagerul asupra formalitatilor necesare calatoriei solicitate, conform informatiilor furnizate de sistemul computerizat de rezervare, dar nu poate fi facuta responsabila asupra veridicitatii acestor informatii si nici trasa la raspundere pentru a le fi oferit sau nu, deoarece serviciul de informare este unul oferit suplimentar si nu are legatura cu serviciul de emitere a biletului de avion.

5.15. Agentia nu este raspunzatoare pentru pagube sau inconveniente produse pasagerului in timpul zborului sau datorita unor modificari de orar, intirzieri ale zborurilor, etc, imprejurari care se afla dincolo de controlul si vointa agentiei.

5.16. Datorita situatiei create prin cererile masive de azil politic sau raminerile ilegale in tarile din Vest, autoritatile tuturor statelor, chiar in prezenta vizei de intrare eliberata de ambasadele tarilor respective in Romania, pot refuza fara explicatii sa permita trecerea frontierei, respectiv imbarcarea in avion a pasagerului. In astfel de situatii, agentiei nu i se pot solicita despagubiri, deoarece imposibilitatea efectuarii transportului se datoreaza faptei unui tert.

5.17. In cazul in care pasagerului i se fura biletul de avion cumparat(in cazul biletelor de hartie), pe baza de declaratie pe proprie raspundere si acte doveditoare de la Politie, el poate solicita agentiei emiterea unui duplicat dupa biletul respectiv, fara a plati costuri suplimentare.

  1. RECLAMATII

6.1. Orice reclamatie cu privire la biletul de avion cumparat se va face in scris direct in agentie sau pe adresa de e-mail office@happytour.ro, in termen de max 10 zile lucratoare de la data producerii evenimentului reclamat.

6.2. Reclamatiile care nu sunt facute in scris nu vor fi luate in considerare.

6.3. Agentia va transmite reclamatia respectiva companiei aeriene pentru care a fost emis biletul iar solutia data apartine companiei aeriana, in calitate de proprietara a biletului.

Agentia va informa pasagerul despre solutia data de companie reclamatiei, in scris, in termen de 3 zile de la primirea raspunsului de la companie.

Agentia va informa pasagerul despre solutia data de companie reclamatiei, in scris, in termen de 3 zile de la primirea raspunsului de la companie.

In situatia in care pasagerul nu este multumit cu raspunsul primit el se va adresa direct companiei aeriene care a efectuat zborul.

6.4. Pasagerul va fi despagubit direct de catre compania aeriana in toate cazurile in care aceasta decide acest lucru, agentia nefiind obligata sa intermedieze astfel de despagubiri.

6.5. Orice reclamatie se va face de catre pasager in conformitate cu prezentele conditii generale de vanzare a biletelor de avion.

VII. DISPOZITII FINALE

7.1. Prezentele conditii generale sunt realizate in conformitate si se completeaza cu prevederile CONVENTIEI DE LA VARSOVIA , in care Romania este parte semnatara, in conformitate cu prevederile art. 11, aliniatul 2 din CONSTITUTIA ROMANIEI.

7.2. Afisarea in agentie a prezentelor conditii generale presupune obligativitatea pasagerului de a le citi. Se considera ca pasagerul care a cumparat biletul de avion a luat la cunostinta despre continutul acestor conditii si el nu va mai putea invoca ulterior necunoasterea lor sau lipsa de informare.

7.3. Prezentele conditii generale vor fi aplicabile si opozabile tertilor in toate situatiile stipulate in cuprinsul lor.

7.4. Happy Tour se incadreaza in exceptiile OG 130/2000 art.6. lit. f.

Termeni si conditii rezervari hoteliere

Happytour.ro isi rezerva dreptul de a modifica acesti termini si conditii in orice moment. Modificarile vor intra in vigoare de indata ce vo fi publicate pe www.happytour.ro

EFECTUAREA / MODIFICAREA / ANULAREA REZERVARILOR

  1. Orice rezervare efectuata online si neanulata la termenul limita de anulare specificat in sistem se considera FERMA si implica automat responsabilitatea platii.
  2. Toate anularile vor fi efectuate prin intermediul sistemului online sau in cazul unei disfunctionalitati a sistemului se poate contacta departamentul de rezervari si helpdesk al happytour.ro
  3. Termenul limita de anulare fara penalizare este specificat in momentul efectuarii rezervarii online. Depasirea termenului respectiv implica plata penalizarilor care de asemenea sunt specificate in rezervare.
  4. In cazul neprezentarii la hotel, se va aplica o penalizare de minimum o noapte (pana la maximum costul intregii sederi, in functie de politica de anulare a hotelului).
  5. Cererile de rambursare, ca urmare a neutilizarii in totalitate sau partiala a serviciilor turistice, trebuiesc insotite de o confirmare scrisa din partea hotelului. Aceasta confirmare nu garanteaza returnarea contravalorii serviciilor neutilizate. Va fi onorata numai in cazul in care hotelul accepta returnarea contravalorii.
  6. Toate rezervarile vor fi onorate numai pentru persoanele pe numele carora s-a facut rezervarea. Schimbarile de nume nu sunt permise.
  7. In caz de imposibilitate fortuita de a onora rezervarea, Happytour.ro isi rezerva dreptul de a inlocui hotelul sau alte servicii confirmate initial cu altele de categorie similara sau superioara, fara nici un fel de alta compensatie in schimb sau de a returna banii integral in cazul in care este imposibila oferirea unei alternative.
  8. Cazarea se face de obicei intre 12.00 si 14.00, ora locala, in ziua sosirii programata in rezervare. Pentru a evita probleme la cazare, va rugam sa ne informati in cazul in care veti ajunge mai tarziu la hotel.
  9. Toate hotelurile publicate pe Happytour.ro solicita ca cel putin unul dintre pasageri sa aiba 18ani impliniti. In cazul in care clientii au sub 25 ani si rezerva hoteluri din SUA sunt rugati sa contacteze hotelul direct pentru clarificari.

TARIFE

  1. Happytour.ro nu percepe taxe sau comisioane in plus fata de tarifele afisate online.
  2. Mesele incluse in fiecare tarif sunt specificate la rubrica ‘Mese incluse’.
  3. In anumite destinatii este posibil sa se perceapa taxe locale platibile direct la hotel.
  4. Unele hoteluri au tarife fluctuante, care se schimba zilnic. Tariful nu se garanteaza decat pe baza unei rezervari confirmate. Nu se accepta o cerere de rambursare bazata pe faptul ca pretul de vanzare a fost aproape sau peste tariful de receptie.
  5. Conducerea hotelului are dreptul sa ceara la sosire detaliile cardului de credit sau un deposit care sa acopere si sa garanteze orice costuri suplimentare care pot aparea in timpul sederii dumneavoastra.

TIPURI DE CAMERE

  1. Tipurile de camere pot depinde de disponibilitatea acelui tip de camera in hotel si pot varia in functie de hotel si/sau de tara in ceea ce priveste categorizarea tipurilor de camere. Incercam sa ne asiguram ca hotelul ofera tipul de camera rezervat, totusi pot exista ocazii cand in loc de o camera cu pat dublu poate fi alocata o camera cu doua paturi separate sau o camera cu pat dublu poate fi alocata in loc de o camera cu doua paturi separate. Va rugam sa luati la cunostinta ca majoritatea hotelurilor europene ofera doua paturi single alaturate pentru a forma un pat dublu. In timp ce toate preferintele legate de tipul de camera dorit sunt trimise la hotel, alocarea camerelor este facuta de catre hotel si depinde de disponibilitatea din momentul intrarii in hotel. O camera tripla nu garanteaza trei paturi separate. Marimile paturilor si configuratia lor pot diferi. Acest lucru poate include si un pat pliant. O camera cvadrupla este o camera pentru patru adulti, cu doua, trei sau patru paturi. Acest lucru poate include si paturi pliante. Aranjamentul paturilor poate varia considerabil.
  2. Orice cerere suplimentara, cum ar fi pentru etaj superior, pentru camera de fumatori etc. nu e garantata in momentul rezervarii. Va depinde de disponibilitatea hotelului in ziua intrarii clientului.
  3. Clasificarea dupa stele a hotelurilor afisate ofera o idee generala a calitatii hotelului si un nivel aproximativ de facilitati, servicii si comoditati. Totusi criteriile si cerintele specifice aplicate pot diferi de la tara la tara. Happytour.ro nu se face responsabil de aceasta varietate in ceea ce priveste clasificarea hotelurilor intre tari, tipuri de camere si informatiile despre hotel legate de aceste chestiuni. Este responsabilitatea persoanei care face rezervarea sa se asigure ca tipul de camera rezervat este adecvat numarului de persoane care calatoresc.

RECLAMATII

1.Orice reclamatie trebuie depusa in scris la sediul Happy Tour in maxim 30 zile de la data iesirii din hotel.

2.Nu vom lua in considerare reclamatiile care nu au fost supuse atentiei hotelului pe timpul sederii clientului. Orice reclamatie trebuie raportata pe loc hotelului.

3.Nu suntem responsabili pentru compensarea niciunei situatii care ar fi putut fi rezolvata la fata locului daca hotelul ar fi fost informat.

TERMENI SI CONDITII GENERALE

  1. Happytour.ro nu va fi responsabil pentru orice inconveniente sau rezultate ale unor circumstante neprevazute cum ar fi inundatii, cutremure, revolte, acte teroriste, acte guvernamentale sau schimbarea autoritatii dintr-o tara, conditii de vreme nefavorabile sau renovari la hotel care nu ni s-au comunicat in avans.
  2. Diferentele de clima si regulile de economisire a energiei din diferite tari pot afecta sistemele de incalzire din hotelurile localizate in zona sau tara respectiva. De exemplu, in Italia sistemul de incalzire poate fi operat intre 15 noiembrie si 15 martie din cauza reglementarilor guvernamentale.
  3. Inceperea si incetarea datelor de functionare a piscinelor pot fi deasemenea afectate de conditiile de clima si vreme. Happytour.ro nu este responsabil pentru politicile hotelurilor legate de aceste aspecte.
  4. Dupa efectuarea rezervarii, va rugam verificati si asigurati-va ca toate detaliile din voucher ( cum ar fi adresa hotelului, informatiile despre hotel, oras si tara ) sunt corecte. In acest mod veti fi protejat de orice neplaceri cauzate de o eroare a sistemului.
  5. Folosirea site-ului se face numai in urma acceptarii termenilor si conditiilor. Daca nu acceptati acesti termeni si conditii, nu folositi acest site.
CONTRACT de comercializare a pachetelor de servicii de calatorie
HAPPY TOUR S.R.L. cu sediul in Bucuresti, Polona Business Center, Receptia 2, Etaj 4, Strada Polona 68-72, Sector 1, tel. 021 / 307 06 30, fax. 307 06 40, e-mail: office@happytour.ro, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40 / 23452/ 13 dec. 1994, CIF RO 6842431, cont bancar deschis la Banca Transilvania, Cont RON – RO59 BTRL 0440 1202 1411 70XX, Cont EUR – RO08 BTRL 0440 4202 1411 70XX cu licenta de turism nr. 1400 / 11.03. 2019, Polita de Asigurare emisa de Omniasig Vienna Insurance Group SA, seria I, Numar 53126, valabila pana la data 01.11.2020 privind rambursarea cheluielilor de repatriere si/sau a sumelor achitate de calator in cazul insolventiei agentiei de turism organizatoare, afisata pe pagina de web www.happytour.ro, reprezentata prin Dl. Javier Garcia del Valle – Administrator – denumita in continuare AGENTIE ORGANIZATOARE (AGENTIA)
si Calatorul/reprezentantul calatorului,
au convenit la incheierea prezentului contract.
I. OBIECTUL CONTRACTULUI
1.1 Il constituie vânzarea de catre Agentie a pachetului de servicii de calatorie/a unui serviciu de calatorie si/sau aunorservicii asociate inscrise in voucher, bilet de odihna, tratament, bilet de excursie, alt inscris anexat prezentului contract si eliberarea documentelor de plata si calatorie;
1.2 Caracteristicile pachetului de servicii de calatorie sunt prezentate in oferta, iar aceasta este parte integranta a acestui contract.
II. INCHEIEREA SI DURATA CONTRACTULUI
2.Contractul se încheie, după caz, în oricare din următoarele situaţii:
2.1In momentul semnarii lui de catre Calator sau prin acceptarea conditiilorprecontractuale de servicii de calatorie, inclusiv in cazul celor achizitionate la distanta prin telefon si/sau mijloace electronice.
In cazul pachetelor de servicii de calatorie achizitionate la distanta, se considera acceptare a conditiilorcontractuale urmatoarele:
a) Exprimarea acordului/acceptului Calatorului prin transmiterea catre Agentie a unui mesaj electronic de pe adresa de e-mail declarata de calator ca adresa de corespondenta/contact;
b) Exprimarea acordului/acceptului prin achitarea de catre Calator a contravalorii pachetului de servicii de calatorie in baza facturii emise de Agentie;
2.2 In momentul în care calatorul primeşte confirmarea scrisă a rezervării de la Agenţie. Este responsabilitatea agentiei de turism de a informa calatorul prin orice mijloace convenite cu acesta (telefon, mail, fax etc.) daca rezervarea solicitata este confirmata. Pentru procesarea unei rezervari de servicii, Agentia poate solicita un avans cuprins intre 20 – 50 % din pretul pachetului sau plata integrala a contravalorii pachetului, in functie de data la care calatorul solicita serviciile. In cazul nerespectarii termenelor de plata, Agentia isi rezerva dreptul de a anula rezervarea. In situatia in care rezervarea nu este confirmata, iar Calatorul a achitat, partial sau integral pretul serviciilor de calatorie, acesta are dreptul la rambursarea imediată a tuturor sumelor deja plătite;
2.3 In momentul eliberarii documentelor de calatorie (voucher, bilet de odihna si/sau tratament, bilet de excursie, etc.), inclusiv in format electronic, in cazul in care pachetele de servicii de calatorie fac parte din oferta standard a agentiei de turism sau exista deja confirmarea de rezervare din partea altor prestatori.
2.4 In cazul in care prezentul contract este pus integral la dispozitia Calatorului sub forma de catalog, pliant, alte inscrisuri, site-ul agentiei sau alte mijloace de comunicare electronica (e-mail, fax, etc.), obligatia de informare a calatorului este considerata indeplinita prin inscrierea acestei informatii in oricare dintre documentele de calatorie sau documentele fiscale furnizate de agentie, nefiind necesara incheierea in forma scrisa a contractului cadru de comercializare a pachetelor de servicii de calatorie, respectiv daca prezentul contract prezentat calatorului in modalitatile prevazute mai sus, contine informatiile prevazute la art. 7 alin. (3) din Ordonanta Guvernului nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de calatorie si serviciile de calatorie asociate, precum si pentru modificarea unor acte normative. Fotografiile prezentate in cataloagele, ofertele speciale, site-urile, materialele publicitare sunt orientative si au caracter informativ, fara insa a afecta calitatea si cantitatea serviciilor contractate de calator.
2.5 Informatiile privind statele pe teritoriul carora este decretata stare de urgenta ori in privinta carora Ministerul Afacerilor Externe a formulat alerte de calatorie, sub forma de avertismente sau atentionari, sunt publice si pot fi consultate accesând http://www.mae.ro/travel-alerts. Prin urmare, Calatorul intelege sa contracteze serviciile ce fac obiectul prezentului contract fiind informat asupra acestor avertizari, atentionari sau alerte.
2.6 Informatiile furnizateCalatoruluiinainte de incheierea contractului privind detaliile pachetului decalatorie, formeaza parte integranta a contractului si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.
2.7 Contractul încetează, de drept, odată cu finalizarea prestării efective a pachetului de servicii turistice înscris în documentele de călătorie.
III. PRETUL CONTRACTULUI SI MODALITATI DE PLATA
Pretul contractului
3.1Preţul total al contractului esteprecizat in rezervarea efectuata pe site-ul Happy Toursi poate include toate taxele, comisioanele, tarifele si orice alte costuri suportate de Agentie.
De asemenea, el poate fi inscris si in cataloage sau pliante, puse la dispozitia Calatorului si in mijloace de comunicare electronica și/sau pe factură.
3.2La incheierea contractului, Agentia poate solicita plata unui avans din pretul pachetului achizitionat,sau dupa caz, plata integrala, conform conditiilor mentionate in oferta transmisa electronic si/sau conform conditiilor ofertelor prezentate pe site-ul Agentiei www.happytour.ro. Platile se pot face in EUR /USD/ RON. Pentru platile in lei, acestea se calculeaza folosind cursul de schimb valutar al bancii comerciale a Agentiei, Banca Transilvania.
Conditiile de plata difera in functie de tipul pachetului de servicii de calatorie achizitionat, de tipul de ofertasi vor fi trecute in contract sau in anexele aferente acestuia, adica in informatiile precontractuale care fac parte intergranta din acest contract.
3.3Nerespectarea de catre Calator a termenelor de plata da dreptul Agentiei sa rezilieze contractul faranotificare prealabila si sa solicite despagubiri pentru daunele suferite.
3.4 Platile se pot face, direct la sediul Agentiei, prin virament sau depunere direct in conturile Agentiei.
3.5 In situatia contractarii serviciilor de calatorie in regim early booking, reducerea este inclusa in pachet, iar procentul precizat se aplica numai serviciilor de cazare. In acest caz, orice modificare a contractului, solicitata de calator, determina anularea rezervarii cu penalizari si refacerea acesteia la pretul si conditiile din momentul reinscrierii. De asemenea, nerespectarea conditiilor de plata aplicate rezervarilor tip EB determina modificarea pretului pachetului conform ofertei standard.
3.6 Plata serviciilor de calatorie interne (cu locul de desfasurare in România) se poate efectua si cu vouchere de vacanta. Plata serviciilor de calatorie se face respectând prevederile OUG nr. 8/2009, a normelor metodologice si anexelor acesteia. In cazul in care calatorul renunta la pachetul de servicii de calatorie achizitionat cu vouchere de vacanta, Agentia ii poate oferi acestuia un pachet de servicii de calatorie la o valoare mai mare fata de pachetul achizitionat initial din care au fost scazute penalitatile aferente, cu plata diferentei de pret.
3.7 Conform OUG nr. 8/2009, in cazul renuntarii definitive la pachetul de servicii de calatorie de catre calator, Agentia nu poate restitui calatorului voucherele de vacanta sau contravaloarea acestora in bani. Voucherele de vacanta pot fi restituite calatorului de catre Agentie, in cazul renuntarii definitive la pachetul de servicii de calatorie, doar daca acestea nu au fost expediate emitentului de vouchere de vacanta conform procedurii legale stabilite prin HG nr. 215/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice privind acordarea voucherelor de vacanta.
3.8 Pachetul de servicii de calatorie care poate fi achizitionat pe baza voucherelor de vacanta va cuprinde servicii de cazare (minim si obligatoriu), alimentatie publica, transport, tratament balnear, agrement, toate cu locul de desfasurare pe teritoriul României.
3.9 In cazul in care calatorul doreste sa efectueze plata catre agentie prin transfer bancar pentru serviciile achizitionate, toate costurile bancare vor reveni partii care initiaza plata, respectiv calatorului.
Modalitati de plata:
3.10 La incheierea contractului se poate percepe un avans din pretul stabilit sau, dupa caz, plata integrala a contavalorii pachetului de servicii turistice conform conditiilor prezente in oferele prezentate pe site-ul Happy Tour.
3.11 In cazul in care la incheierea contractului s-a perceput un avans, plata finala se face conform conditiilor din oferta prezentata pe www.happytour.ro.
3.12 Plata serviciilor de calatorie externe aferente contractului se poate efectua intr-o singura moneda, in valuta specificata in contract sau in RON la cursul de vânzare comunicat de Banca Transilvania, in ziua emiterii facturii, conform art. 290 alin 2 Cod Fiscal.
IV. DREPTURILE SI OBLIGATIILE AGENȚIEI
4.1 Agentia se obliga sa furnizeze calatorului un bon de comanda, numai in situatia solicitarii unor pachete de servicii de calatorie care nu fac parte din oferta proprie/standard a agentiei de turism si care necesita confirmarea rezervarii din partea altor prestatori. In cazul solicitarii unor pachete de servicii de calatorie care se regasesc in oferta proprie a agentiei de turism sau, in cazul in care exista deja confirmare asupra rezervarii din partea altor prestatori, agentia poate furniza calatorului un bon de comanda, daca considera necesar.
4.2 În cazul modificării uneia dintre prevederile esenţiale ale contractului (de exemplu; serviciile incluse in pachet, datele de calatorie, modificarea categoriei unitatii de cazare),Agenţia are obligaţia de a informa calatorul, in scris, fara intarzieri nejustificate. Calatorul are posibilitatea ca in teremenul specificat de Agentie sa accepte modificarile propuse sau sa inceteze contractul fara a plati vreo penalitate de incetare.
4.3 Agentia poate modifica pretul contractului in sensul majorarii sau diminuarii, dupa caz, aratând totodata modul de calcul al majorarilor sau diminuarilor de pret ale contractului si numai daca modificarea are loc ca urmare a schimbarilor legate de:
a) pretul transportului de pasageri care rezulta din costul carburantilor sau al altor surse de energie;
b) nivelul taxelor sau al comisioanelor aplicabile serviciilor de calatorie incluse in contract, impuse de parti terte care nu sunt direct implicate in executarea pachetului, inclusiv taxele turistice, taxele de aterizare sau comisioanele de imbarcare sau debarcare in porturi si aeroporturi;
c) cursul de schimb relevant pentru pachetul respectiv.
Preturile stabilite in contract nu pot fi majorate, in niciun caz, in cursul celor 20 de zile calendaristice care preced data plecarii.
4.4 Agentia este raspunzatoare de executarea serviciilor de calatorie incluse in prezentul contract, indiferent daca aceste servicii urmeaza sa fie furnizate de organizator sau de un alt furnizor de servicii de calatorie, cu exceptia urmatoarelor cazuri:
a) când neindeplinirea sau indeplinirea defectuoasa a obligatiilor asumate prin contract se datoreaza calatorului;
b) când neindeplinirea obligatiilor se datoreaza unor cauze de forta majora sau unor imprejurari pe care nici Agentia, nici prestatorii de servicii nu le puteau prevedea sau evita, inclusiv, dar fara a se limita la: modificarea companiei aeriene, de orar sau de itinerar, intârzieri in traficul mijloacelor de transport, defectarea mijlocului de transport, accident, blocaje, lucrari sau reparatii pe drumurile publice), neindeplinirea grupului minim ca urmare a unor renuntari de ultima ora sau a neobtinerii vizelor pentru toti participantii. Agentia nu este raspunzatoare pentru prejudiciile cauzate calatorului ca urmare a intârzierilor curselor (inclusiv charter), a pierderii de bagaje si a altor imprejurari care revin exclusiv in sarcina transportatorului in temeiul actelor normative specifice;
c) când neindeplinirea obligatiilor se datoreaza unui tert care nu are legatura cu furnizarea serviciilor prevazute in contract, iar cauzele care au determinat neindeplinirea obligatiilor au un caracter imprevizibil si inevitabil.
4.5 Agentia are obligatia sa furnizeze in scris calatorului sau prin orice mijloace de comunicare electronice convenite in scris cu calatorul (e-mail, fax, sms etc.), cu cel putin 3 zile inainte de data plecarii, urmatoarele informatii:
a) orarele, locurile escalelor si legaturile, precum si, dupa caz, locul ce urmeaza sa fie ocupat de calator in fiecare dintre mijloacele de transport incluse;
b) denumirea, sediul/adresa, numerele de telefon si de fax, adresele de e-mail ale reprezentantei locale a organizatorului si/sau a detailistului ori, in lipsa acestora, un numar de apel de urgenta care sa ii permita contactarea organizatorului si/sau a detailistului;
c) pentru calatoriile minorilor neinsotiti de parinti, informatii care sa permita parintilor stabilirea unui contact direct cu copilul sau cu responsabilul de la locul cazarii copilului;
d) obligatiile calatorului prevazute la 5.10, 5.12 si 5.13.
4.6 Agentia este obligata sa acorde asistenta adecvata fara intârzieri nejustificate calatorului aflat in dificultate, in cazul situatiilor de forta majora sau al unui eveniment pe care nici organizatorul, nici furnizorul sau prestatorul de servicii, cu tot efortul depus, nu il puteau prevedea sau evita, in special prin:
a) furnizarea de informatii corespunzatoare privind serviciile de sanatate, autoritatile locale si asistenta consulara;
b) acordarea de asistenta calatorului in ceea ce priveste efectuarea comunicarilor la distanta si sprijinirea acestuia in gasirea unor servicii de calatorie alternative.
Agentia are posibilitatea de a pretinde un comision rezonabil pentru o astfel de asistenta in cazul in care calatorul este cel care a provocat situatia de dificultate in mod intentionat sau din propria neglijenta. Comisionul nu depaseste in niciun caz costurile efective suportate de Agentie.
4.7 Agentia este obligata sa informeze persoana care transfera contractul (cedentul), in conformitate cu art. 5.1. din prezentul contract, cu privire la costurile efective ale transferului.
4.8 Atunci când o parte semnificativa din serviciile de calatorie nu poate fi executata astfel cum s-a convenit prin prezentul contract, Agentia ofera, fara costuri suplimentare pentru calator, servicii alternative corespunzatoare pentru continuarea derularii pachetului, pe cât posibil echivalente sau de mai buna calitate decât cele specificate in contract, inclusiv in cazul in care intoarcerea calatorului la locul de plecare nu este asigurata astfel cum s-a convenit.
4.9 In cazul in care serviciile alternative propuse au drept consecinta un pachet de o calitate mai scazuta decât cea specificata in prezentul contract, Agentia acorda calatorului o reducere adecvata a pretului.
Calatorul poate respinge serviciile alternative propuse doar in cazul in care acestea nu sunt comparabile cu ceea ce s-a convenit prin prezentul contract sau reducerea de pret acordata este inadecvata.
4.10 Daca este imposibil sa se furnizeze servicii alternative sau calatorul respinge serviciile alternative propuse in conformitate cu art. 4.8 al doilea paragraf din prezentul contract, calatorul are dreptul, dupa caz, la reducerea pretului si/sau la despagubiri fara a rezilia contractul de servicii privind pachetul de calatorie.
4.11 Daca pachetul include transportul de pasageri, Agentia asigura de asemenea, in cazurile mentionate la p. 4.9 si 4.10 din prezentul contract, repatrierea calatorului cu transport echivalent fara intârzieri nejustificate si fara costuri suplimentare pentru calator.
4.12 Excursiile optionale se efectueaza la fata locului cu agentii locale, care poarta intreaga responsabilitate pentru organizarea si desfasurarea acestor excursii. Sumele aferente excursiilor optionale nu se incaseaza in numele si pentru Agentia Happy Tour. Preturile excursiilor optionale pot fi mai mari decât cele cumparate de la receptia hotelurilor, având in vedere ca turistii vor avea la dispozitie mijloace de transport de la hotel la obiective si retur, ghid etc. Pretul excursiilor se calculeaza in general, pentru grupuri de aproximativ 25 de persoane. In cazul neintrunirii acestui numar minim, fie tarifele pot fi majorate proportional, fie excursia poate fi anulata, calatorii putând opta pentru achizitionarea excursiei de la receptia hotelului in functie de disponibilitati.
4.13 In cazul achizitionarii unui pachet de servicii de calatorie având in componenta si asigurarea transportului pe cale aeriana, transportatorul aerian, fara a cere acordul agentiei de turism care deruleaza programul tursitic, are dreptul de a modifica orele de zbor. Prin urmare, Organizatorul nu este raspunzator pentru decolarea/aterizarea avioanelor la o alta ora decât cea inscrisa in programul de calatorie. Pentru aceste intârzieri, compania aeriana este obligata sa asiste calatorii conform Regulamentului (CE) nr. 261/2004 al Parlamentului European si Consiliului din 11 februarie 2004 de stabilire a unor norme comune in materie de compensare si de sistenta a pasagerilor in eventualitatea refuzului la imbarcare si anularii sau intârzierii prelungite a zborurilor si de abrogare a Regulamentului (CEE) nr. 295/91, implementat prin Hotarârea Guvernului nr. 1912/2006. Orice problema privind operarea zborului si actiunile adiacente acestuia intra in competenta si responsabilitatea transportatorului, biletul de avion reprezentând contractul intre pasager si transportator. In cazul acestor pachete de servicii turistice, ziua de plecare si ziua de sosire nu sunt considerate zile turistice, acestea fiind destinate transportului.
4.14 In situatia achizitionarii unui produs de tip croaziera, linia de croaziera poate modifica, din motive ce tin de siguranta navigarii, numarul cabinei si amplasarea acesteia pe punti (o punte inferioara, una superioara, mai spre pupa sau spre prova etc.), doar cu o cabina de aceeasi categorie ca cea rezervata initial, caz in care calatorul nu va fi despagubit in niciun mod având in vedere ca este vorba de acelasi tip de cabina ca si cel rezervat.
V. DREPTURILE SI OBLIGATIILE CALATORULUI
5.1 In cazul in care calatorul nu poate sa participe la calatoria turistica, indiferent de motive, acesta poate sa cesioneze contractul unei terte persoane care indeplineste toate conditiile aplicabile pachetului de servicii de calatorie contractat, cu obligatia de a anunta in scris Agentia cu cel putin 7 zile inaintea datei de plecare. Intre calatorul care nu poate participa la calatoria turistica contractata (cedentul), terta persoana (cesionarul) si Agentie (debitor cedat) urmeaza a se incheia un contract de cesiune cu privire la pachetul de servicii de calatorie contractate si cesionate.
Pentru calatoriile individuale, in cazul in care mijlocul de transport este avionul, cesiunea contractului poate fi efectuat numai daca exista posibilitatea transferarii locului de zbor. De asemenea, pentru calatoriile care necesita indeplinirea unor conditii speciale, ex: obtinerea vizelor turistice, se va tine seama de acestea pentru cesiunea contractului. Responsabilitatea incheierii contractului de cesiune revine dupa caz fie cedentului, fie cesionarului, si niciodata Organizatorului (debitorului cedat). Calatorul care cedeaza pachetul sau de servicii, precum si cesionarul, sunt responsabili in mod solidar la plata pretului calatoriei si a eventualelor costuri suplimentare aparute cu ocazia acestei cedari.
5.2 In cazul sejururilor de odihna si/sau de tratament cu locul de desfasurare in România, calatorul are obligatia sa respecte urmatorul program de acordare a serviciilor: cazarea se face de regula la ora 18,00 a zilei de intrare si se termina de regula la ora 12,00 a zilei de iesire inscrise pe documentele de calatorie (voucher, bilet de odihna si/sau tratament, bilet de excursie, etc.). Eventualele costuri suplimentare generate de neeliberarea spatiilor de cazare pâna cel târziu la orele specificate mai sus cad in sarcina exclusiva a calatorului. In functie de destinatie, orele de intrare, respectiv iesire, se pot modifica si sunt decise de unitatea hoteliera.
5.3 In cazul in care pretul contractului este majorat cu peste 8%, indiferent de motivele majorarii, conform art. 4.3., calatorul poate inceta contractul, având insa dreptul la rambursarea imediata de catre Agentie a sumelor platite, inclusiv comisionul.
5.4 Calatorul este obligat sa comunice Agentiei, in termenul comunicat, de la primirea instiintarii prevazute la cap. IV pct. 4.2 privind modificarea prevederilor esentiale ale contractului sau in timp util inainte de inceperea calatoriei, in cazul aplicarii clauzelor prevazute in cap. IV pct. 4.4. literele b) si c), hotarârea sa de a opta pentru:
a) incetarea contractului fara plata penalitatilor sau
b) acceptarea noilor conditii ale contractului.
5.5 In cazul in care calatorul decide sa participe la calatoria asupra careia s-au operat modificari in conditiile cap. IV pct. 4.2. se considera ca toate modificarile au fost acceptate si calatorul nu poate solicita despagubiri ulterioare datorate modificarilor de acest tip.
5.6 In cazul in care calatorul inceteaza contractul in temeiul 5.4 sau Agentia anuleaza calatoria turistica inaintea datei de plecare, calatorul are dreptul:
a) sa accepte la acelasi pret un alt pachet de servicii de calatorie de calitate echivalenta sau superioara, propus de Agentie;
b) sa accepte un pachet de servicii de calatorie de calitate inferioara propus de Agentie, cu rambursarea diferentei de pret, in sensul rambursarii diferentei de pret dintre cele doua pachete de calatorie, la momentul incheierii noului contract de prestare de servicii;
c) sa i se ramburseze toate sumele achitate in virtutea contractului.
5.7 In toate cazurile mentionate la 5.6., calatorul are dreptul sa solicite Agentiei si o despagubire, al carei cuantum poate fi stabilit prin acordul comun al partilor sau in baza unei hotarâri a instantei de judecata, pentru neindeplinirea prevederilor contractului initial, cu exceptia cazurilor in care:
a) anularea s-a facut din cauza nerealizarii numarului minim de persoane mentionat in contract, iar Organizatorul a informat in scris calatorul cu cel putin:
20 de zile inainte de inceperea executarii pachetului, in cazul calatoriilor care dureaza mai mult de sase zile;
7 zile inainte de inceperea executarii pachetului, in cazul calatoriilor care dureaza intre doua si sase zile;
48 de ore inainte de inceperea executarii pachetului, in cazul calatoriilor care dureaza mai putin de doua zile;
b) anularea a intervenit din cauza unui caz de forta majora (circumstante imprevizibile, independente de vointa celui care le invoca si ale caror consecinte nu au putut fi evitate in ciuda oricaror eforturi depuse, in aceasta nefiind incluse suprarezervarile, caz in care responsabilitatea revine companiei aeriene sau unitatii de cazare) sau unor cauze dintre cele prevazute la cap. IV pct. 4.4. lit. b); c) anularea s-a facut din vina calatorului. 5.8 Calatorul are dreptul sa inceteze in orice moment, in tot sau in parte, contractul, iar in cazul in care incetarea ii este imputabila este obligat sa despagubeasca Agentia pentru prejudiciul creat acestuia, conform prevederilor Cap. VI din prezentul contract. Despagubirea se poate ridica la maximul pretului pachetului de servicii de calatorie contractat.5.9 Prin exceptie de la punctul 5.8, calatorul are dreptul sa inceteze contractul privind pachetul de servicii de calatorie inainte de inceperea executarii pachetului, fara a plati vreo penalitate de incetare in cazul unor circumstante inevitabile si extraordinare care se produc la locul de destinatie sau in vecinatatea imediata a acestuia si care afecteaza in mod semnificativ executarea pachetului sau care afecteaza semnificativ transportul pasagerilor la destinatie, circumstante survenite dupa incheierea contractului si dovedite prin inscrisuri emise de Ministerul Afacerilor Externe, aviz emis de Camera de Comert si Industrie a României sau orice alt mijloc de proba.5.10 In cazul incetarii contractului privind pachetul de servicii de calatorie, in conditiile art. 5.9, calatorul are dreptul la o rambursare completa a oricarei plati efectuate pentru pachet, dar nu are dreptul la vreo despagubire suplimentara.5.11 In cazul in care calatorul alege sa se mute la un alt hotel decât cel contractat initial si achitat, responsabilitatea financiara a renuntarii ii apartine. Agentia va rezolva cerintele calatorului in limita posibilitatilor, eventualele diferente de pret urmând a fi suportate de catre calator.In situatia in care calatorul solicita nemotivat schimbarea hotelului, structurii camerelor sau a oricarora dintre servicii, aceasta echivaleaza cu incetarea contractului, cu aplicarea penalitatilor prevazute la Cap. VI din prezentul contract la momentul respectiv si incheierea unui nou contract.5.12 Calatorul este obligat sa achite la receptia unitatii hoteliere taxa de statiune, taxa de salubritate, precum si alte taxe locale, fara a putea pretinde despagubiri sau returnarea sumelor de la Organizator.5.13 Calatorul este obligat sa prezinte la receptia unitatii hoteliere actele sale de identitate, precum si documentul de calatorie eliberat de agentie (voucher, bilet de odihna si/sau de tratament, etc.), in vederea acordarii serviciilor de calatorie. In cazul in care calatorul beneficiaza de bilete de odihna si tratament, este obligat sa prezinte la receptia unitatii hoteliere bilet de trimitere de la medicul de familie si dovada platii contributiilor pentru asigurari sociale, la zi.5.14 Calatorul ia cunostinta ca serviciile pe care le achizitioneaza fara ca acestea sa faca parte din contractul cu Agentia sunt in stricta responsabilitate a prestatorului local, sunt guvernate de legislatia tarii de destinatie, iar Agentia nu are nici o responsabilitate asupra prestatiilor in cauza.5.15 Daca pentru efectuarea calatoriei este necesara indeplinirea de catre calator a unor formalitati suplimentare (de ex. calatoria impreuna cu minori, situatia in care numele turistului este schimbat ca urmare a casatoriei/desfacerii ei, etc.), acesta are obligatia de a indeplini toate cerintele legale. Pentru o informare optima, Agentia recomanda si consultarea site-ului Politiei de Frontiera. In cazul in care calatorul nu isi respecta obligatia de a se informa cu privire la formalitatile suplimentare necesare in vederea efectuarii calatoriei care nu sunt in sarcina Agentia (de ex. in cazul calatoriei cu minori, imputernicire din partea parintelui sau reprezentantului legal ce nu il insoteste, cazier judiciar, sau orice alte documente suplimentare – enumerarea fiind exemplificativa), Organizatorul este exonerate de orice raspundere in cazul imposibilitatii efectuarii calatoriei.5.16 Calatorul are obligatia de a contacta Agentia cu 24 ore inainte de plecare pentru reconfirmarea detaliilor de imbarcare (orar de zbor, loc imbarcare, etc.).5.17 In cazul in care o singura persoana contracteaza servicii pentru un numar mai mare de calatori, conditiile contractuale se extind in mod automat asupra intregului grup pentru care au fost achitate serviciile.5.18 Calatorul este obligat sa foloseasca mijloacele de transport, camera de hotel si bunurile din dotarea acesteia ca un bun proprietar si potrivit destinatiei lor. Agentia nu raspunde pentru eventualele pagube produse sau vatamari suferite de calator ca urmare a nerespectarii acestui alineat.5.19 Calatorul are obligatia sa respecte locul, data si ora plecarii atât la dus cât si la intors, precum si locurile, datele si orele stabilite pe parcursul programului de calatorie contractat. Toate cheltuielile si daunele produse ca urmare a nerespectarii de catre calator a prevederilor privind locurile de intâlnire si orarele, vor fi suportate de catre acesta.5.20 In cazul in care calatorul care a intrat pe teritoriul statului in care se realizeaza pachetul de servicii de calatorie refuza sa se mai intoarca in România si autoritatile din tara respectiva fac cheltuieli de orice natura cu acesta, calatorul respectiv are obligatia de a suporta toate aceste cheltuieli.
  1. RENUNTARI, PENALIZARI, DESPAGUBIRI. LIMITAREA RASPUNDERII

6.1 In cazul in care calatorul renunta la pachetul de servicii de calatorie care face obiectul prezentului contract, el datoreaza Organizatorului penalizari conform ofertei rezervate pe site-ul Happy Tour; conditii care sunt luate la cunostiinta de calator in momentul introducerii datelor de rezervare.

6.2 In cazul in care calatorul care a contractat un pachet de servicii de calatorie cu Agentia si a achitat un avans, si nu achita ratele aferente ulterioare sau restul de plata, in termenul specificat in oferta, in bonul de comanda, in contract sau in termenul comunicat in scris, contractul se considera reziliat de drept, iar Agentia are dreptul de a anula rezervarile efectuate in beneficiul calatorului cu retinerea penalizarilor prevazute la art. 6.1. din prezentul contract.

6.3 In cazul in care plata pentru serviciile de calatorie interne a fost facuta cu, sau si cu vouchere de vacanta, penalizarea se va deduce in primul rând din valoarea voucherelor de vacanta. Daca penalizarea este mai mare decât valoarea voucherelor de vacanta, diferenta care depaseste valoarea voucherelor de vacanta se va retine din valoarea achitata prin alte instrumente de plata. In cazul in care valoarea voucherelor de vacanta este mai mare decât valoarea penalizarii, diferenta nu se restituie nici in vouchere si nici in numerar in cazul in care calatorul nu doreste un alt serviciu turistic.

In situatia in care calatorul isi manifesta dorinta de a achizitiona un alt serviciu turistic, pentru o perioada ulterioara, atunci diferenta dintre valoarea voucherelor si valoarea penalizarii se va utiliza pentru acest nou serviciu. Termenul in care calatorul poate solicita noul pachet de servicii de calatorie este de maxim 2 luni de la data rezilierii contractului/renuntarea la serviciile de calatorie initiale. In cazul in care calatorul nu isi exprima optiunea in aceasta perioada, Agentia nu ii mai poate oferi acestuia niciun pachet de servicii de calatorie ulterior.

6.4 Pentru biletele de odihna si/sau de tratament cumparate prin organizatii sindicale, Agentia va face restituiri numai in baza cererilor de renuntare contrasemnate si stampilate de reprezentantul organizatiei sindicale.

6.5 In cazul in care o ambasada refuza sa acorde viza de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, calatorului i se vor retine toate taxele datorate de Agentie prestatorilor directi, precum si cheltuielile de operare proprii acesteia.

6.6 Agentia este exonerata de orice raspundere in cazul in care dupa inceperea calatoriei, serviciul de graniceri/politia de frontiera sau alta autoritate competenta refuza sa acorde calatorului dreptul de iesire/tranzit/intrare pe teritoriul unui stat, necesar pentru efectuarea serviciilor de calatorie. Calatorului i se va retine in aceasta situatie contravaloarea totala a pachetului de servicii de calatorie.

6.7 Penalizarile echivalente cu cele indicate la punctul 6.1 se aplica si in cazul in care calatorul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare/destinatie, daca nu poate pleca in calatorie pentru ca documentele personale necesare in vederea efectuarii calatoriei nu sunt conforme normelor legale sau este in imposibilitatea de a parasi teritoriului tarii, din alte motive ce tin de persoana acestuia.

6.8 Calatorul trebuie sa depuna in scris cererea de renuntare la pachetul de servicii de calatorie la Agentia la care a achitat serviciile. In caz contrar, cererea de renuntare nu este luata in considerare.

6.9 Agentia va acorda despagubiri in functie de gradul de nerespectare a obligatiilor din contract.

6.10 Agentia nu raspunde in situatii de greva, conflicte politice si de razboi, catastrofe, de pericol public, atac terorist, embargou international, precum si in cazul in care companiile aeriene stabilesc limite de raspundere. Toate aceste situatii care nu sunt imputabile nici unei parti se considera situatii de forta majora si exonereaza de raspundere Organizatorul.

6.11 Toate sumele mentionate la pct. 6.1, 6.2, 6.5, 6.6 si 6.7 din prezentul contract, se vor retine de catre Agentie din avansul sau pretul total al pachetului de servicii de calatorie achitat de calator, fara a fi necesara interventia instantelor de judecata.

VII. Reclamaţii

7.1 Turistul informează Agentia, fără întârzieri nejustificate, în legătură cu orice neconformitate pe care o constată pe parcursul executării unui serviciu de călătorie inclus în contractul privind pachetul de servicii de călătorie.

Datele de contact ale Agentiei pentru asistenta:

Telefon: 021 307 06 00

Fax: 021 307 06 40

E-mail: office@happytour.ro

7.2 Daca oricare dintre serviciile de călătorie nu se execută în conformitate cu cerintele prezentului contract, Agenţia remediază neconformitatea, cu excepţia unuia din următoarele cazuri:

  1. a) neconformitatea nu poate fi remediată;
  2. b) remedierea implică cheltuieli disproporţionate, ţinând cont de anvergura neconformităţii şi de valoarea serviciilor de călătorie afectate.

Daca Agenţia, in conformitate cu primul paragraf lit. a) sau b) din prezentul alineat, nu remediază neconformitatea, calatorul are dreptul de a beneficia de o reducere corespunzatoare a pretului pentru orice perioada in care a existat o neconformitate, cu exceptia cazului in care Agentia dovedeste ca neconformitatea ste imputabila calatorului.

7.3 În cazul în care neconformitatea afectează în mod substanţial executarea pachetului, iar Agenţia a omis să o remedieze într-un termen rezonabil stabilit de către călător, acesta poate rezilia prezentul contract fără plata unor penalităţi de reziliere şi, după caz, poate să ceară, reducerea preţului şi/sau despăgubiri.

VIII. Asigurari

8.1 Conform prevederilor OG nr. 2/2018 si ale Ordinului 156/2019 emis de Ministerul Turismului, calatorul este asigurat pentru rambursarea sumelor achitate de acesta in legatura cu pachetele de servicii de calatorie, in cazul insolventei agentiei de turism organizatoare si in legatura cu serviciile de calatorie asociate, cum sunt definite la art. 3 pct. 16 din OG nr. 2/2018, in masura in care Organizatorul faciliteaza servicii de calatorie asociate, la Societatea de Asigurare OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP cu sediul in Bucuresti str. Aleea Alexandru nr. 51 sector 1, tel. 0214057420, fax 0213114490. Politele de Asigurare privind protectia in caz de insolventa a agentiei de turism organziatoare sunt:

– Polita de Asigurare seria I nr. 53126 privind protectia in caz de insolventa a agentiei de turism organziatoare valabila pâna la data de 01.11.2020

Toate politele de asigurare sunt afisate pe pagina web a agentiei de turism www.happytour.ro.

8.2 Daca in prezentul contract este inclus transportul de pasageri, garantia prevazuta la art. 8.1 include repatrierea calatorilor, indiferent daca executarea pachetului este afectata de insolventa Agentiei sau calatorul se afla in imposibilitatea intoarcerii la locul de plecare sau la locul convenit de parti.

8.3 Valoarea despagubirii:

8.3.1 In cazul in care calatoria nu a inceput, valoarea despagubirii este egala cu valoarea sumelor achitate efectiv de calator in baza prezentului contract, in masura in care serviciile relevante nu sunt furnizate ca urmare a insolventei Agentiei.

8.3.2 Daca in prezentul contract este inclus transportul de pasageri si calatorul se afla in imposibilitatea intoarcerii la locul de plecare, din cauza insolventei Agentiei, despagubirea este egala cu contravaloarea serviciilor de calatorie neprestate calatorului si achitate de acesta in baza acestui contract, la care se adauga costul repatrierii.

8.3.3 In cazul in care calatorul a beneficiat de repatriere in conditiile art. 8.2.:

  1. a) Calatorul nu mai beneficiaza de nicio alta despagubire de la Asigurator, in situatia in care repatrierea intervine ca urmare a nerespectarii de catre Agentie a obligatiilor contractuale fata de partenerii sai;
  2. b) Calatorul beneficiaza de rambursarea contravalorii serviciilor de calatorie neprestate si achitate de acesta in baza prezentului contract, fara a se scadea cheltuielile cu repatrierea efectuate de Asigurator, in cazul insolventei Agentiei.

8.3.4 Asiguratorul poate propune calatorului o oferta de servicii alternative corespunzatoare pentru continuarea derularii pachetului, in conditiile prevazute de Ordinul nr. 156/2019 emis de Ministerul Turismului. In situatia in care calatorul accepta oferta propusa, acesta nu beneficiaza de nicio despagubire suplimentara.

8.4 Conditiile de despagubire:

8.4.1 Calatorul va anunta imediat Asiguratorul prin telefon sau fax in cazul in care Agentia aflata in stare de insolventa nu efectueaza repatrierea sa.

8.4.2. In cazul in care calatorul solicita de la Agentie rambursarea sumelor achitate si/sau a costului repatrierii, acesta transmite documentele justificative, in copie, catre Agentie, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire având obligatia sa pastreze documentele justificative, in original.

8.4.3. Calatorul poate solicita Agentiei aflata in stare de insolventa, rambursarea sumelor achitate de acesta si/sau a costului repatrierii astfel:

  1. a) in termen de maximum 30 de zile de la data declararii insolventei Agentiei, daca aceasta a survenit ulterior datei incheierii pachetului neexecutat/executat partial;
  2. b) in termen de 15 zile lucratoare de la data incheierii executarii pachetului in situatia in care declararea insolventei este anterioara acesteia.

8.4.4. In situatia in care se dispune radierea Agentiei ca urmare a falimentului, calatorul va transmite solicitarea de rambursare a sumelor platite direct Asiguratorului in termen de 15 zile lucratoare de la data radierii.

8.4.5. In situatia prevazuta la alin. 8.3.2., calatorul poate solicita Agentiei rambursarea costului repatrierii, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, in termen de 15 zile lucratoare de la data repatrierii.

8.4.6. In termen de 5 zile lucratoare de la data transmiterii solicitarii conform art. 8.4.3, 8.4.4. sau 8.4.5., dupa caz, Calatorul notifica in scris Asiguratorul in legatura cu solicitarea adresata Organizatorului privind rambursarea sumelor achitate de acesta si/sau a costului repatrierii.

8.4.7. In termen de 15 zile lucratoare de la data confirmarii de primire a notificarii de la art. 8.4.1. sau 8.4.4., dupa caz, calatorul transmite Asiguratorului, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, cererea de despagubire insotita de documentele justificative care cuprind cel putin urmatoarele:

  1. a) contractul de comercializare a pachetului de servicii de calatorie;
  2. b) confirmarile de primire precizate la art. 8.4.2. sau 8.4.5., dupa caz;
  3. c) copiile documentelor care atesta achitarea serviciilor (de ex. chitante, ordine de plata), in cazul cererilor de rambursare a sumelor achitate de calator;
  4. d) copiile documentelor de transport si cazare, dupa caz, in cazul cererilor de rambursare a costului repatrierii.

8.4.8. Despagubirea va fi platita in termen de 30 de zile lucratoare de la data primirii de catre Asigurator a documentelor justificative de la calator.

8.4.9. In cazul in care, dupa plata despagubirii, Organizatorul plateste sumele datorate calatorului, acesta restituie Asiguratorului despagubirea primita, in termen de 30 de zile lucratoare de la data primirii sumelor de la Agentie.

8.5. Facultativ, calatorul are posibilitatea incheierii unui contract de asigurare, care sa acopere taxele de transfer sau a unui contract de asistenta care sa acopere taxele de repatriere in caz de accidente, de boala sau deces, a unui contract de asigurare pentru bagaje, a unui contract de asigurare pentru servicii medicale la destinatie ori a unei asigurari storno sau altor tipuri de asigurari de calatorie. Agentia recomanda incheierea unei asigurari storno pentru acoperirea eventualelor penalitati de anulare. Calatorul se poate informa in agentii despre cazurile acoperite de asigurarea storno, aceasta putând fi incheiata in agentia de turism de unde acesta a achizitionat pachetul de servicii de calatorie, daca agentia ofera acest tip de serviciu.

8.6. Agentia nu se face vinovata de eventuala nerespectare a obligatiilor stipulate in politele de asigurare contractate prin intermediul Organizatorului, deoarece aceasta este doar intermediar intre calator si asigurator.

  1. DOCUMENTELE CONTRACTULUI SE CONSTITUIE CA ANEXA LA ACESTA SI SUNT URMATOARELE:
  2. a) voucherul, biletul de odihna/tratament, biletul de excursie, bonul de comanda, dupa caz;
  3. b) programul turistic, in cazul actiunilor turistice;
  4. c) cataloage/pliante/oferte/alte inscrisuri/etc. ale Organizatorului puse la dispozitia calatorului, in format tiparit sau pe suport electronic.
  5. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

10.1 Datele cu caracter personal prelucrate de HAPPY TOUR SRL.

Prelucrarea datelor cu caracter personal reprezinta orice operatiune sau set de operatiuni care se efectueaza asupra datelor dumneavoastra cu caracter personal.

HAPPY TOUR SRL poate prelucra urmatoarele date cu caracter personal: nume, prenume, numar telefon, adresa domiciliu, adresa de e-mail, serie si nr. carte de identitate, serie si nr. pasaport, CNP, data nasterii, varsta copiilor, apartenenta la sindicate, locul de munca, numele companiei (daca este aplicabil), numarul de inregistrare TVA (daca este cazul).

10.2 Persoanele vizate: calatori/turisti/beneficiari ai serviciilor de calatorie sau turistice, reprezentanti/imputerniciti/persoane de contact (parteneri contractuali) din cadrul companiilor sau institutiilor/autoritatilor publice.

10.3 Scopurile colectarii datelor cu caracter personal.

Prelucram datele cu caracter personal, colectate in baza prezentului contract, in urmatorele scopuri:

    • Rezervarea, intermedierea, ofertarea si/sau comercializarea serviciilor si/sau pachetelor de servicii de calatorie, altor servicii turistice, evenimente culturale/sportive sau de alta natura, servicii de agrement sau calatorii de afaceri, executarea contractelor – respectiv in vederea indeplinirii obligatiilor contractuale pe care ni le asumam fata de dvs.;
    • In vederea indeplinirii obligatiilor legale stabilite in sarcina noastra.

10.4. Destinatarii datelor dumneavoastra cu caracter personal

HAPPY TOUR SRL va considera toate informatiile colectate de la dumneavoastra ca fiind confidentiale si nu le va partaja cu terti (cu exceptia acelor persoane fizice si/sau juridice implicate in prestarea serviciilor rezervate sau achizitionate de dumneavoastra, respectiv partenerilor HAPPY TOUR SRL de afaceri, inclusiv partenerilor din afara Uniunii Europene, in cazul in care fara partajarea datelor dumneavoastra nu ati putea beneficia de serviciile achizitionate) fara consimtamântul dumneavoastra expres si anterior.

De asemenea, vom putea furniza datele dvs. cu caracter personal catre autoritati publice centrale si locale, autoritati judecatoresti, politie, parchet (in limitele prevederilor legale si/sau ca urmare a unor cereri intemeiate si expres formulate), etc.

10.5. Durata prelucrarii datelor cu caracter personal

HAPPY TOUR SRL va prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal pana la finalizarea scopului pentru care au fost colectate sau ulterior, conform obligatiilor legale stabilite in sarcina noastra.

Ulterior, daca dumneavoastra sau reprezentantul legal/imputernicit nu veti exercita dreptul de opozitie/de stergere, conform legii, aceste date vor fi arhivate de catre HAPPY TOUR SRL pe durata de timp prevazuta in procedurile interne sau vor fi distruse.

10.6. Drepturile persoanelor vizate. Conform prevederilor legale aplicabile, beneficiati de urmatoarele drepturi: dreptul de a fi informat, dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul de stergere a datelor (“dreptul de a fi uitat”), dreptul la restrictionarea prelucrarii, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opozitie si drepturi legate de procesul decizional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri.

De asemenea, va este recunoscut dreptul de a depune o plângere in fata unei autoritati de supraveghere si de a introduce o cale de atac judiciara. In acest scop, in Romania, autoritatea de supraveghere este: www.dataprotection.ro

10.7. Exercitarea drepturilor dumneavoastra. Pentru exercitarea acestor drepturi va puteti adresa Happy Tour SRL prin transmiterea unei cereri scrise, datate si semnate la adresa: Mun. Bucuresti, Strada Polona, 68 – 72, Polona Business Center, Receptia 2, Etaj 4, Sector 1, cod postal 010505 sau prin transmiterea unui e-mail catre dataprotaction@happytour.ro.

10.8. Prin semnarea prezentului contract, dumneavoastra confirmati ca ati citit, ati fost informat(a) corect, complet, ati luat cunostinta de continutul acestui document, il intelegeti pe deplin si sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal ale dvs si ale persoanelor pentru care faceti rezervarea, de catre Happy Tour SRL.

Pentru detalii privind prelucrarea datelor cu caracter personal de catre Happy Tour SRL, puteti accesa site-ul www.happytour.ro sectiunea Politica de confidentialitate.

Prin bifarea casutei CONTRACT de comercializare a pachetelor de servicii de calatorie confirm ca am citit, am fost informat(a) corect, complet, am luat cunostinta si inteleg pe deplin drepturile de care beneficiez privind protectia atât a datelor personale proprii, cât si protectia datelor personale ale minorului.

  1. DISPOZITII FINALE

11.1. Prezentul contract a fost incheiat in doua exemplare, câte unul pentru fiecare parte.

11.2. Comercializarea pachetelor de servicii de calatorie se va face in conformitate cu prevederile prezentului contract si cu respectarea prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de calatorie si serviciile de calatorie associate, precum si a tuturor celorlalte acte normative incidente.

11.3. Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale acolo unde acestea exista, care difera de la o tara la alta si de la un tip de destinatie la altul.

11.4. Calatorul declara ca Agentia l-a informat complet cu privire la conditiile de comercializare a pachetelor de servicii de calatorie in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 2/2018. Prin semnarea acestui contract, sau prin acceptarea pachetelor de servicii de calatorie inclusiv in cazul celor achizitionate la distanta prin mijloace electronice, calatorul isi exprima acordul si luarea la cunostinta cu privire la conditiile generale de comercializare a pachetelor de servicii de calatorie, in conformitate cu oferta Agentiei.

11.5. Calatorul declara ca anterior incheierii prezentului contract Agentia i-a furnizat toate informatiile esentiale privind serviciile contractate, cum ar fi: destinatia, itinerariul, perioada calatoriei, numarul de nopti incluse, mijloacele de transport, unitatile de cazare si serviciile de masa oferite, alte servicii incluse in pachet, numarul minim de persoane necesar efectuarii serviciilor de calatorie, abilitati lingvistice necesare calatorului pentru comunicarea orala, informatii pentru persoane cu mobilitate redusa, informatii generale despre regimul vizelor si pasapoartelor si privind formalitatile legate de sanatate in tara de destinatie, informatii privind agentia de turism organizatoare/intermediara, pretul total al pachetului, modalitatile de plata, informatii privind posibilitatea calatorului de a inceta contractul oricând inainte de inceperea executarii pachetului si informatii privind asigurarea facultativa sau obligatorie care sa acopere costurile incetarii contractului de catre calator sau costurile de asistenta, inclusiv taxele de repatriere, in caz de accident, de boala sau de deces, cu care este in mod expres de acord.

11.6. In cazul in care prezentul contract are ca obiect vânzarea de catre Organizator a unui serviciu de calatorie care NU constituie pachet de servicii de calatorie conform dispozitiilor O.G. nr. 2/2018, art. 5.9, art. 5.10. si Capitolul VIII din prezentul contract nu sunt aplicabile.

11.7. Litigiile aparute intre parti se rezolva pe cale amiabila in caz contrar partile inteleg sa se adreseze instantelor de judecata competente.

11.8. Contractul va fi interpretat conform legilor din România.

Protectia datelor cu caracter personal, Happy Tour SRL operator de date cu caracter personal nr. 6416

Happy Tour intelege si respecta importanta datelor dvs. personale. In aceasta sectiune va vom explica cum obtinem, stocam si utilizam datele dumneavoastra. Asadar va rugam sa cititi toata informatia de mai jos pentru a fi la zi cu ce se intampla cu datele dumneavoastra.

Cine colecteaza datele dumneavoastra personale?

Operatorul care colecteaza datele dumneavoastra personale este Happy Tour, cu sediul in Polona 68 Business Center, Receptia 2, Etaj 4, Strada Polona 68-72, Sector 1, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J 40/23452/1994, C.I.F. ( Vat Number) RO6842431, detinatoarea licentei de turism nr. 1052/07.07.2015, telefon: 021.3070600. Happy Tour srl este inregistrat ca operator de date cu caracter personal cu numarul 6416.

Care sunt datele personale pe care le colectam ?

In vederea indeplinirii serviciilor turistice oferite de Happy Tour, acesta din urma va colecta date personale necesare pentru a atinge acest scop.
Printre principalele date personale colectate fara a se limita la acestea, se numara: numele, prenumele, data de nastere, adresa de resedinta, e-mail-ul, numarul de telefon, preferintele personale, fotografii, cod numeric personal, sex, serie si numar de buletin, carduri de fidelitate, stare civila, varsta copii, numele copiilor, preferinte.
Turistul este direct raspunzator de corectitudinea datelor, altfel Happy Tour nu va putea sa ofere servicii adecvate. In cazul in care ne sunt furnizate date cu caracter personal ale altei persoane, decat a celei de la care a venit cererea, aceasta din urma este raspunzatoare de a informa si celelelate parti implicate despre politica de prelucrare a datelor a Happy Tour (de exemplu, rude, prieteni, cunostine, relatii)

Cum sunt colectate datele dvs. personale?

Aceste date va sunt solicitate in mai multe circumstante, astfel:
-cand folositi sectiunea de Contact us din cadrul site-ului
-cand folositi CHAT-ul disponibil pe website fie el online sau offline
-cand realizati o cerere, rezervare sau cumparati un serviciu de pe pagina noastra web sau prin intermediul echipei noastre de la Customer Service: prin e-mail, posta, fax sau telefon.
-cand veniti la unul din sediile noastre din Bucuresti, Constanta sau Ploiesti pentru a achizitiona servicii turistice.
-cand va inregistrati ca si utilizator al paginii noastre,
-cand va inscrieti la serviciul de newsletter sau diferite concursuri si promotii
-cand acceptati sa participati la diferitele chestionare lansate de catre Happy Tour, ca operator al portalului www.happytour.ro.
-cand accesati canalele sociale de comunicare. Atentie in aceaste cazuri compania nu este raspunzatoare de informatiile personale specificate prin aceasta modalitate, canalul fiind unul public de comunicare.
-informatii primite de la terti, respectiv companii din grup, afiliati, parteneri de afaceri sau persoane care achizitioneaza serviciile noastre in numele dumneavoastra
Pentru a imbunatati relatia dintre agentia Happy Tour si dumneavoastra, utilizam cookie-uri pentru a colecta informatii despre dvs. Cookie-urile sunt mici fisiere pastrate temporar pe calculatorul vizitatorului (utilizatorul site-ului nostru) continand informatii despre acel utilizator pentru a recunoaste si facilita accesarile ulterioare ale acestui site. Majoritatea browser-elor de internet accepta cookie-uri, dar puteti sterge aceste cookie-uri existente in browser-ul dvs. De asmenea puteti efectua anumite setari pentru a bloca primirea cookie-urilor in viitor.
Pentru a identifica modalitatea de accesare a vizitatorilor nostri, colectam informatia prin aceste cookie-uri, ele ne ofera detalii despre traficul realizat pe site-ul nostru, ofertele cele mai cautate si de asemenea ne dau posibilitatea de a directiona catre vizitator cele mai relevante informatii prin campanii de marketing direct. Nu sunt colectate informatii personale (care va pot identifica) in timpul acestui proces. Daca doriti sa optati pentru a renunta la utilizarea acestor cookie-uri va rugam sa ne scrieti la adresa dataprotection@happytour.ro sau vizualizati politica noastra detaliata a cookie-urilor http://happytourgroup.ro/wp-content/uploads/2018/04/Politica-de-cookies.pdf

Cum folosim datele dumneavoastra?

Datele dumneavoastra sunt utilizate in urmatoarele scopuri:
-pentru a va asigura un serviciu la un standard inalt si pentru a va ajuta sa utilizati la maximum resursele paginii noastre web.
-pentru a definitiva rezervarile si achizitiile pe care le-ati efectuat prin intermediul site-ului nostru, aceste date for fi procesate doar in aceste scopuri, odata ce serviciul s-a consumat, acesta vor fi sterse sau anonimizate dupa 60 de zile de la expirarea ofertei sau 60 de zile de la finalizarea serviciului turistic (serviciul turistic se considera finalizat atunci cand toate actiunile legate de acesta s-au incheiat, inclusiv platile legate de acesta), se vor pastra doar datele ce intra sub incidenta legala sau datele pentru care s-a luat un consimtamant expres pentru stocarea acestora in vederea imbunatatirii comunicarii dintre Turist si compania Happy Tour.
-pentru campanii de marketing, acestea includ newsletters cu oferte speciale/personalizate trimise pe e-mail, mesaje promotionale sau personalizate trimise prin SMS si care ajung la numarul de telefon oferit de Turist in momentul cererii. Persoanle vizate pot opta sa nu fie incluse in aceste campanii de marketing sau sa fie contactati doar pe anumite canale, telefon sau e-mail. Tot ce trebuie sa faca este sa trimita un e-mail dataprotection@happytour.ro si vor fi contactate in maxim 24 de ore cu o solutie la cererea acestora. Dezabonarea se poate realiza si prin intermediul ultimului newsletter primit de la Happy Tour
-sondaje de opinie realizate pentru imbunatatirea serviciilor turistice oferite de Happy Tour. Persoanele vizate pot opta sa primeasca astfel de mesaje si de asemenea pot opta sa nu le mai primeasca printr-un simplu e-mail la dataprotection@happytour.ro sau click pe butonul de dezabonare din ultimul e-mail primit.
-alte scopuri administrative si analize interne, precum statistici interne ( de exemplu care este media de varsta a calatorilor Happy Tour)
-in cazul in care ne veti contacta pentru o oferta, vom folosi informatia furnizata pentru a va oferi serviciul cerut (ex.varsta, nume prenume, sex, preferinta dvs. pentru un meniu special, etc). Daca oferta este doar un informativa Turistul are dreptul sa ceara stergerea datelor sale personale sau sa-si ofere acordul pentru ca acestea sa fie pastrate cu scopul eficientizarii comunicarii dintre cele 2 parti sau de a fi inclus in campaniile de marketing organizate de Happy Tour. De altfel datele sunt automat sterse in termen de 60 de zile lucratoare, daca turistul nu-si da acordul de pastrare a acestora sau nu ne ofera un raspuns la cererea primita.
Informatiile pe care ni le furnizati ne vor permite sa va trimitem ofertele noastre speciale, sa va oferim informatii actualizate despre Happy Tour ori partenerii nostri sau orice informatii relevante.
Cateva Exemple:
-Data nasterii ne este necesara in a determina varsta dumneavoastra. Majoritatea companiilor aeriene ofera importante reduceri de pret tinerilor sau seniorilor, insa precizarea varstei exacte este obligatorie.
-Numarul de telefon si adresa de e-mail este obligatorie in definitivarea unei rezervari de bilet de avion sau de vacanta pentru ca trebuie sa avem datele de contact in cazul modificarii zborurilor sau a rezervarilor de vacante.
-Datele de pe cartea de credit. In cazul rezervarilor cu plata online sau a rezervarilor ce necesita o garantie cu carte de credit trebuie sa colectam aceste date pentru a putea procesa plata sau a garanta rezervarea dumneavoastra.
-Datele din actele de identitate sau de stare civila. Legislatia in vigoare ne obliga sa avem un control strict asupra identitatii persoanelor care fac plati peste un anumit nivel sau care solicita asistenta in obtinerea unei vize turistice. Totodata, contractul turistic incheiat intre societatea noastra si dumneavoastra trebuie sa contina aceste date. In cazul zborurilor catre Statele Unite ale Americii sau a altor tari care solicita viza de intrare ne vom asigura ca detineti acest drept cu scopul inalturarii unor situatii neplacute pentru dumneavoastra.
-Datele din permisul de conducere. In cazul inchirierii unui autovehicul sau intermedierii rezervarii la rent a car, suntem obligati sa avem datele din permisul dumneavoastra de conducere pentru a putea face dovada ca aveti dreptul sa conduceti un autovehicul.

Catre cine pot fi divulgate aceste informatii?

Datele despre dvs. pot fi divulgate catre partenerii nostri de servicii turistice (companii aeriene, hoteluri, rent a car, transferuri, etvc) si vor fi folosite doar in scopul efectuarii cererii dvs. de rezervare. De cele mai multe ori pentru a evita situatiile in care ofertele isi pierd valabilitatea, vom folosi datele oferite pentru a bloca rezervarile astfel incat sa eliminam pe cat posibil disconfortul creat de expirarea ofertei. Happy Tour va incerca sa se asigure ca parteneri sai au o politica de securitate a detelor bine pusa la punct si ca respecta legislatia in vigoare cu privire la datele cu caracter personal. In cazul in care aceste informatii nu sunt disponibile sau furnizorii nu doresc sa le ofere, situatia va fi comunicata catre Turist si va fi nevoie de o aprobare speciala a acestuia.
Datele vor fi coletate de catre angajatii Happy Tour si utilizate pentru a duce la bun sfarsit cererea Turistului. Personalul Happy Tour este instruit in ceea ce priveste importanta datelor personale si de asemenea se afla sub o politica/procedura stricta de utilizare a acestora avand ca scop indeplinirea cererii primit.
Periodic personalul Happy Tour este informat de cele mai noi schimbari in legislatia cu privire la datele cu caracter personal, de asemenea sunt puse la dispozitia angajatilor diferite materiale informative cu scopul testarii cunostintelor legate de procedurile interne ale companiei.
Nu vom divulga aceste date catre alte terte parti, exceptand cazul in care aceste parti sunt implicate in procesul de efectuare a unei rezervari sau achizitii pe pagina noastra web (incluzand aici si echipa noastra de customer service).
Datele dvs. pot fi divulgate in cazul in care anumite legi cer in mod obligatoriu acest lucru. De asemenea putem divulga datele dumneavoastra catre terte parti sau consultanti care actioneaza in numele nostru sub rezerva obligatiei acestora din urma de a pastra datele dumneavoastra confidentiale. Toate companiile aeriene sunt obligate prin lege sa divulge informatiile despre rezervarile pasagerilor (pe zborurile catre Marea Britanie, Australia sau Statele Unite ale Americii) agentiilor guvernamentale in cauza, inca dinaintea sosirii in tara respectiva. Aceste informatii sunt folosite in scopul asigurarii securitatii statelor respective.

Transferul informatiei

Pentru indeplinirea scopurilor definite mai sus, putem transfera informatiile dumenavoastra dincolo de granitele Romaniei sau UE, incluzand tari din afara Europei. Fiecare tara poate oferi diferite niveluri de protectie a informatiei dvs. Vom incerca pe cat posibil sa va anuntam de fiecare data cand va fi cazul de transfer al datelor dumneavoastra in afara spatiului UE.
Sistemul de plata on-line asigura ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele ePayment ale partenerului PAYu sau mobilPay, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Cum puteti modifica datele dummneavoastra?

Am incercat sa facem tot posibilul sa va facilitam modificarile pe care intentionati sa le efectuati odata ce ati completat anumite informatii despre dvs. Ori de cate ori va veti conecta cu datele dumneavoastra personale, veti vedea un link denumit „Utilizatori” care va va permite sa modificati sau sa stergeti detaliile dvs. Conform Regulamentului Uniunii Europene 2016/679 aveti dreptul sa modificati sau sa stergeti in parte sau in totalitate datele inregistrate. Daca doriti sa aflati orice alte informatii despre datele pe care le detinem va rugam sa ne trimiteti un e-mail la dataprotection@happytour.ro.
Drepturile dvs. in legatura cu datele dvs. personale:
•aveti dreptul de a accesa datele dvs. si a primi informatii despre utilizarea acestora
•aveti dreptul de a cere corectarea si/sau completarea informatiilor (dreptul la rectificare)
•aveti dreptul de a cere stergerea datelor (dreptul de a fi uitat)
•aveti dreptul de a restrictiona utilizarea datelor
•aveti dreptul de a primi datele intr-un format portabil
•aveti dreptul de a va opune prelucrarii datelor dvs.
•aveti dreptul de a va retrage consimtamantul pentru prelucrarea datelor dvs. aveti dreptul de a apela catre o autoritate de supraveghere

Ce se intampla in situatia in care nu doriti sa dezvaluiti datele cu caracter personal?

Datele cu caracter personal mentionate mai sus ne sunt necesare procesarii rezervarilor dumneavoastra. Trebuie sa mentionam ca ne este imposibil sa procesam rezervari care nu contin aceste date obligatorii.
In cazul in care nu doriti sa ne comunicati aceste date cu caracter personal aveti dreptul de a intrerupe in orice moment rezervarea dumneavoastra.

Profilurile calatorilor

Happy Tour colecteaza informatii despre calatori atunci cand se efectueaza o rezervare prin site-ul agentiei sau agentii nostri de turism dedicati.
Aceste date includ numele calatorului, data nasterii, detaliile de contact, preferintele pentru meniuri, datele de facturare, seriilor card-urilor de fidelitate ale companiilor aeriene si alte preferinte de calatorie. Aceste informatii sunt necesare finalizarii rezervarii sau a altor cerinte, precum si pentru scopuri administrative sau analize interne.
Deoarece profilul dumneavoastra poate include si date despre terte persoane, va rugam sa va asigurati ca orice informatie completata despre alte persoane (altele decat dvs.) a fost furnizata cu acordul acestora pentru a fi folosita in conformitate cu prezenta politica de confidentialitate.

Dezabonare

Daca doriti sa nu mai primiti newsletter-e sau alte detalii despre diferite promotii si oferte speciale va rugam sa ne trimiteti un e-mail la dataprotection@happytour.ro sau sa va dezabonati utilizand link-ul din ultimul newsletter primit.

Site-ul Happytour.ro utilizeaza cookie-uri

Pentru mai multe detalii despre plasarea, utilizarea si administrarea “cookie”-urilor utilizate de site-ul www.happytour.ro va rugam sa consultati politica noastra de cookies disponibila aceeasi adresa.
Mai jos aveti cateva informatii legate de acestea, in cazul in care aveti nevoie de mai multe, si ele nu se regasesc mai jos, ne puteti contacta la dataprotection@happytour.ro
Ce sunt cookies
Cookies sunt fisiere de dimensiuni reduse pe care browserul le plaseaza local pe hard disk-ul utilizatorului. Folosim cookies pentru a intelege mai bine modul in care utilizati site-ul, pentru a personaliza aceasta experienta si a va face urmatoarea vizita mai placuta.
Ce cookie-uri folosim?
_ga si _gid colecteaza date in Google Analytics. Cu ajutorul lor aflam felul in care utilizati site-ul nostru si ne ajuta sa aducem imbunatatiri. Informatiile colectate sunt intr-o forma anonimizata PHPSESSID – este un cookie functional si contine informatii despre sesiunea user-ului. Mai este numit si “cookie de sesiune” si dispare atunci cand inchizi pagina noastra
_atssc, _atuvc, _atuvs – este un cookie aferent serviciul AddThis si tine minte de cate ori a fost distribuita o pagina de catre useri
_hjIncludedInSample, hjUserId – sunt cookie-urile furnizorului nostru Hotjar. Sunt niste cookie- uri de sesiune, temporare, care ne ofera noua date anonimizate despre experienta ta de navigare pe site-ul nostru.
cookieconsent_status – este cookie-ul care tine minte ca ai acceptat politica noastra de confidentialitate si de cookie pentru ca data viitoare sa nu mai apara bara de jos de accept Toate datele colectate de cookie sunt anonime si nu fac legatura intre informatii si o persoana fizica/juridica.
Cum folosim aceste cookie?
-Analize de performanta si eficienta a site-ului
-Cookie-uri pentru targetare georgrafica. Ne asiguram ca primesti doar ofertele din zona ta de interes
-Cookie-uri de inregistrare pentru o functionalitate buna a site-ului
-Comunicare mai eficienta de marketing

Date personale si cookie

Nu colectam informatii cu caracter personal pentru utilizare folosind cookie. Cookie-urile stocheaza informatia local pe dispozitivul utilizatorului, iar informatiile folosite in analiza, remarketing si targetare sunt anonimizate.
Puteti refuza cookie-urile
Puteti refuza utilizarea de cookie-uri prin selectarea setarilor corespunzatoare de pe browser-ul dvs. Va rugam sa retineti faptul ca daca faceti acest lucru este posibil sa nu puteti utiliza functionalitatea deplina a acestui site.
Setari de cookie in Internet Explorer: http://support.microsoft.com/kb/196955
Setari de cookie in Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites- store-on-your-computer?redirectlocale=en-US&redirectslug=Cookies
Setari de cookie in Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=en Setari de cookie in Safari: http://support.apple.com/kb/PH5042
Link-uri utile:
Microsoft cookie guide: http://www.microsoft.com/info/cookies.mspx All about cookies: http://www.allaboutcookies.org/ http://www.youronlinechoices.com/ro/